رهبر معنوی انقلاب بحرین با صدور بیانیه‌ای انتخابات آتی مجلس بحرین را به شکلی مشروط تحریم کرد.

شیخ عیسی قاسم انتخابات آینده مجلس بحرین را به صورت مشروط تحریم کرد

به گزارش قدس آنلاین، «آیت الله شیخ عیسی قاسم» رهبر جنبش اسلامی بحرین در آستانه برگزاری انتخابات فرمایشی رژیم آل خلیفه اعلام کرد انتخاباتی برگزار شود که مشکلات ملت بحرین در آن حل شود؛ در غیر این صورت بحرینی‌ها در این انتخابات شرکت نکنند.

پایگاه خبری مرآت البحرین گزارش داد: آیت الله شیخ عیسی قاسم بیانیه مهمی را درباره انتخابات مجلس و شهرداری‌ها که انتظار می‌رود ماه اکتبر امسال برگزار شود صادر کرد.

آیت الله عیسی قاسم در این بیانیه به روشنی اعلام کرد رأی درستی که جای شک و شبهه نگذارد، رأی یا انتخاباتی است که مشکلات ملت در آن حل شود یا آنکه مردم در آن مشارکت نکنند تا بر سرکشی و طغیان حکومت و استبداد او بیافزاید؛ اما همه کسانی که دنبال مال و منصب هستند به سخن حق و به مشکلات مردم اعتنا نمی‌کنند.

در بیانیه شیخ عیسی قاسم چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کوتاه آمدن و چشم پوشی ملت‌ها از حق سیاسی و سایر حقوق شان شان به نفع حکومتها، یک جنایت بزرگ بوده که در آن فساد دو طرف نهفته است.

رأی درستی که جای شک و شبهه نگذارد، رأی یا انتخاباتی است که مشکلات ملت در آن حل شود در غیر این صورت، مردم در آن مشارکت نکنند تا بر سرکشی و طغیان حکومت و استبداد او بیافزایند؛ اما همه کسانی که دنبال مال و منصب هستند به سخن حق و به مشکلات مردم اعتنا نمی‌کنند.

واقعا جای شگفتی خواهد بود اگر انتخابات به فرصتی برای حکومت شود تا ملت‌ها را اغفال کنند و از آنان سواری بگیرند و به نام دمکارسی دیکتاتوری را تثبیت کنند پس هوشیاری تان را حفظ کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.