۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۷
کد خبر: 800936

«علف‌زار» در چهار روز ابتدایی اکران، نزدیک به ۸۷۴ میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم‌های جدید هم گیشه را گرم نکرد

به گزارش قدس آنلاین، «علف‌زار» در چهار روز ابتدایی اکران، نزدیک به ۸۷۴ میلیون تومان فروش داشته است.

همچنین «سلفی با دموکراسی» و «پسران دریا» به ترتیب ۹ میلیون و یک میلیون تومان فروش داشته‌اند و به نظر می‌آید در میان آثار تازه اکران شده، فیلم پرحاشیه «علف‌زار» مخاطب بیشتری داشته است. «انفرادی» به کارگردانی اطیابی در هفته گذشته پرفروش ترین فیلم در حال اکران بوده  و به رقم فروش ۲۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان رسیده است. اما «سگ‌بند» که مدتی قبل نسخه‌ای از آن قاچاق هم شد از ابتدای اکران تاکنون نزدیک به ۳۴ میلیارد تومان فروش داشته است.

«چند می‌گیری گریه کنی۲» به کارگردانی علی توکل‌نیا سومین فیلم پرفروش هفته گذشته بود که  فروش کلی  این فیلم به بیش از ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است.

«موقعیت مهدی» پس از «علف‌زار» از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های هفته قبل بوده که به رقم فروش کلی بیش از ۱۲ میلیارد تومان رسیده است.«مجبوریم» به کارگردانی رضا درمیشیان نزدیک به یک میلیارد تومان فروش داشته است. همچنین «مغز استخوان» از ابتدای اکران بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش کرده است.

«لامینور» ساخته داریوش مهرجویی نیز به فروش یک میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومانی دست پیدا کرده است. فیلم‌های «شادروان»، «روز صفر» و «مرد بازنده» هم از جمله فیلم‌هایی هستند که از نوروز همچنان اکران می‌شوند و به ترتیب حدود ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بلیت فروخته‌اند.

خبرنگار: صبا کریمی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.