مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران از سیاهپوش شدن شهر در عزای جانباختگان حادثه متروپل آبادان با اکران طرح‌های فرهنگی «سلام آبادان» و «پاره تن ایران آبادان» خبر داد.

پایتخت در عزای جانباختگان حادثه متروپل سیاهپوش شد

به گزارش قدس آنلاین، رضا صیادی از سیاهپوش شدن شهر در عزای جانباختگان حادثه متروپل آبادان با اکران طرح‌های فرهنگی «سلام آبادان» و «پاره تن ایران آبادان» خبر داد و گفت: همزمان با اعلام عزای عمومی در سراسر کشور تمامی سازه‌های تبلیغات فرهنگی سطح شهر با اکران «آبادان پاره تن ایران» و همچنین اهتزاز پرچم‌های اعضای و سیاه پوش کردن تمام معابر و گذرگاه‌ها و میادین اصلی شهر در عزای هموطنان جان باخته در حادثه مترو پل سهیم شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه غم و عزای هموطنان جان باخته در حادثه مترو پل، غم تمام مردم ایران است، ادامه داد: به منظور همدردی با بازماندگان حادثه متروپل آبادان، تمام سازه‌های تبلیغات فرهنگی شهر تهران به اکران پیام‌های فرهنگی تسلیت به مردم آبادان و ایران اختصاص دادیم تا همراه با مردم سراسر ایران در عزای این حادثه جانگداز شریک باشیم.

ریزش برج شماره دو ساختمان متروپل در دوم خرداد ۱۴۰۱، حادثه جانسوزی را رقم زد که طی آن ۲۹ نفر از هم وطنان آبادانی جان خود را از دست دادند و ملت ایران عزادار کردند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.