رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: محور کندوان در حال حاضر یک طرفه شده است.

 ترافیک در خروجی‌های شمال/ کندوان یک طرفه شد

به گزارش قدس آنلاین، محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران  اظهار کرد: در حال ‌حاضر شاهد ترافیک سنگینی در محور کندوان از مرزن‌آباد تا پل دزبن هستیم و برای برطرف کردن مشکل محور کندوان یک‌طرفه شده است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین مقطعی در محور هراز، افزود: تردد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی و روان است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بیان کرد: مسافران از هفته گذشته وارد استان شدند که امروز بار برگشت مسافران آغاز شد و طی روزهای آینده ادامه دارد.

این مسوول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان و تردد تمامی تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ شنبه ۱۴، و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ یک‌شنبه ۱۵ و دوشنبه ۱۶ خرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

هاشمی با اعلام اینک تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

هاشمی در پایان گفت: کاربران جاده‌ای و مسافران برای کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند و همچنین سایت WWW.۱۴۱.IRو اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.