چند فرد مسلح در فیلادلفیا به سمت جمعیت تیراندازی کردند و سه نفر جان خود را از دست دادند.

تیراندازی در «فیلادلفیا» آمریکا با ۳ کشته و ۱۱ زخمی

به گزارش قدس آنلاین، رگبار گلوله‌های چندین عامل مسلح در خیابان جنوبی فیلادلفیا به کشته شدن دست‌کم سه نفر و زخمی شدن ۱۱ نفر دیگر منجر شد.

شبکه «ای بی سی» گزارش کر د، همه چیز کمی قبل از نیمه شب شنبه زمانی اتفاق افتاد که پلیس در حال گشت‌زنی، صدای تیراندازی های متعددی را از بلوک ۲۰۰ خیابان جنوبی شنید.

طبق این گزارش،‌ بازرس «دی اف پیس» در یک کنفرانس خبری صبح یکشنبه گفت که مأموران پلیس در جریان تیراندازی خود، چندین عامل مسلح را دیدند که به سمت جمعیت شلیک می‌کنند و یکی از مأموران پلیس به سمت یکی از عاملان مسلح تیراندازی کرد؛ اما مشخص نیست که گلوله به وی اصابت کرده یا خیر؛ اما فرد مظنون اسلحه خود را رها و فرار کرد.

طبق این گزارش، دست‌کم دو اسلحه در صحنه حادثه کشف شد و پیش گفت که یکی از این سلاح‌ها یک خشاب بزرگ داشته است.

طبق این گزارش، گلوله‌های زیادی در امتداد بلوک‌های ۲۰۰ و ۳۰۰ پیدا شده است و در مجموع در مجموع ۱۴ نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. از این قربانیان، سه نفر کشته و ۱۱ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

شبکه ای بی سی گزارش کرد که از میان تلفات این حادثه، دو نفر مرد و یک نفر زن بودند و هر سه نفر از به دلیل اصابت چندین گلوله به بدنشان، جان باختند.

پیش در این خصوص می‌گوید: «می‌توانید تصور کنید که صدها نفر از خیابان جنوبی لذت می‌بردند؛ همانطور که از تعطیلات آخر هفته لذت می‌بردند و ناگهان تیراندازی شروع می‌شود».

طبق این گزارش، تاکنون هیچ فرد مظنونی در رابطه با این تیراندازی‌ها بازداشت نشده است و آن طور که پیش گفته است حداقل یکی از تیراندازان به سمت جنوب در خیابان «آمریکایی» گریخت.

نیروهای پلیس در حال بررسی ویدئوهایی نظارتی و شناسایی هستند تا بتوانند عاملان مسلح را شناسایی کنند.

در ماه های اخیر، شمار تیراندازی‌های کور در نقاط مختلف ایالات متحده آمریکا به شدت افزایش یافته است که در یکی از بدترین این حوادث، یک نوجوان ۱۸ ساله به دبستانی در تگزاس حمله کرد و ۱۹ کودک را با ضربات گلوله به کام مرگ کشاند.

آزاد بودن حمل سلاح در ایالات متحده آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با شلیک گلوله در سراسر این کشور منجر می‌شود و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند؛ اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره این کشور حاضر به تصویب قوانینی برای حمل سلاح در آمریکا نشده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.