شرکت ماکروسافت در خبری تایید کرد توانسته گروه هکری را شناسایی کند که از دو سال پیش رژیم صهیونیستی را بارها با خطر مواجه کرده است.

شناسایی گروه هکری که ظرف سه ماه ۲۰ شرکت صهیونیستی را با خطر مواجه کرد

به گزارش قدس آنلاین، شرکت مایکروسافت در بیانیه‌ای از شناسایی یک گروه هکری به نام «POLONIUM» خبر داده و اعلام کرد اهداف این گروه از سال ۲۰۲۰ عمدتاً صنایع تولید حیاتی، فناوری اطلاعات، صنایع نظامی و هوانوردی، سیستم‌های حمل و نقل، سازمان‌ها و خدمات دولتی رژیم صهیونیستی بوده‌اند.

مایکروسافت در ادامه تایید کرد گروه هکری پولونیوم فقط در سه ماهه گذشته بیش از ۲۰ سازمان صهیونیستی و یک سازمان بین دولتی را از مبدا لبنان، هدف قرار داده یا به خطر انداخته است. این گروه ابزارهای منحصر به فردی را به کار گرفته است که از خدمات ابری قانونی برای فرماندهی و کنترل(C۲) در اکثر اهداف خود استفاده می‌کند.

ماکروسافت افزود: شرکت‌های تولیدی متعددی که پولونیوم آن‌ها را هدف قرار داده است نیز به صنایع دفاعی اسرائیل خدمت می‌کنند، که نشان‌دهنده یک تاکتیک این گروه هکری است.

پیش از این نیز گروهی با نام «الطاهره» پایگاه‌ها و سرورهای رژیم صهیونیستی را هدف حملات سایبری قرار داد. این حملات از خاک عراق و در ساعت ۱:۲۰ بامداد صورت گرفته است. انجام این حمله(۱:۲۰ دقیقه بامداد) دقیقاً مصادف با ساعتی بود که شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ترور شدند.

رسانه‌های صهیونیستی تاکنون چندین‌بار هدف حملات سایبری قرار گرفتند، به نحوی که این حملات وب‌سایت‌های منتسب به کابینه این رژیم را کاملاً از دسترس خارج کرد. گروه‌هایی با نام «عصای موسی» و «بلک شادو» بارها اطلاعات حساس و نظامی رژیم صهیونیستی را هک و آن‌ها را در دسترس عموم قرار دادند.

علاوه بر نفوذ به پایگاه‌ها و شبکه‌های خبری صهیونیست‌ها، هکرها تلفن همراه همسر رئیس موساد را نیز هک کرده و محتویاتی شامل عکس‌ها و برخی اسناد را از داخل گوشی او استخراج و منتشر کردند. از سال گذشته میلادی تاکنون حملات سایبری متعددی علیه زیرساخت‌های صهیونیستی صورت گرفته است. در پی این هک‌های متعدد، رئیس اداره سایبری رژیم صهیونیستی تغییر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.