۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
کد خبر: 802064

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی، تصمیمی برای جدایی از رم و پیوستن به پاری سن ژرمن ندارد.

پاسخ آقای خاص به امیران قطری: نه!

به گزارش قدس آنلاین، آینده مائوریسیو پوچتینو در پی اس جی مشخص نیست و شایعات بسیاری درباره آینده او روی نیمکت این تیم مطرح شده است.

بسیاری پیش از این مدعی شده بودند که این باشگاه قصد دارد به همکاری با این مربی آرژانتینی ادامه دهد، چراکه کیلیان امباپه نیز رابطه بسیار خوبی با او دارد.

با این حال فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، و رسانه‌های فرانسوی در روزهای اخیر اعلام کردند که مدیران پی اس جی دیگر تصمیمی برای ادامه همکاری با پوچتینو ندارند و جلسات نهایی در این زمینه برگزار شده و تنها در انتظار بازگشت ناصر الخلیفی به پاریس هستند تا این موضوع را به صورت رسمی تایید و اعلام کنند.

همین موضوع باعث شده که گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره سرمربی بعدی این تیم و گزینه‌ای که مدنظر مدیران این باشگاه فرانسوی قرار دارد، انجام شود.

یکی از گزینه‌هایی که در این روزها نامش بارها در کنار نام باشگاه پی اس جی به گوش رسیده ژوزه مورینیو است. این مربی پرتغالی پیش از این دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و امسال نیز با رم به عنوان قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا دست پیدا کرد.

با این حال، جانلوکا دی مارتزیو خبر داده که مورینیو از حضور در رم بسیار راضی و خوشحال است و به هیچ وجه تصمیمی برای ترک پایتخت ایتالیا و حضور در پاریس ندارد چون می‌خواهد تعهداتش به رم را عملی کند.

این خبر خوبی برای مدیران پی اس جی نیست، چراکه این تیم پس از مورینیو نیز علاقمند به همکاری با آنتونیو کونته بود که این مربی ایتالیایی نیز تصمیم گرفته به حضور در تاتنهام ادامه دهد.

منبع: خبرآنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.