مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: به‌دلیل مشکل بوجود آمده در ارتباط گرفتن با شبکه بانکی، تعدادی از دستگاه‌های شارژ من کارت در ایستگاه‌های قطارشهری و اتوبوس با مشکل مواجه شده است که مشکل یک بار حل و مجددا تکرار شد که در دست اقدام و پیگیری جهت حل مشکل است.

مشکل دستگاه‌های خودکار شارژ من کارت در حال پیگیری است/ بهای نقدی خدمات اتوبوسرانی معادل پرداخت با من کارت است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی بدیع فرخد با بیان این خبر اظهار کرد: به‌دلیل مشکل بوجود آمده در ارتباط گرفتن با شبکه بانکی، تعدادی از دستگاه‌های خودکار شارژ من کارت در ایستگاه‌های قطارشهری و اتوبوس با مشکل مواجه شده است که مشکل یک بار حل و مجددا تکرار شد که در دست اقدام و پیگیری جهت حل مشکل است.
وی افزود: ضمنا با توجه به تمهیدات پیش‌بینی شده قبلی جهت روش‌های مختلف شارژ من کارت و پرداخت الکترونیک بهای خدمات حوزه حمل و نقل، شهروندان می‌توانند با مراجعه به باجه‌های شارژ من کارت، جهت شارژ کارت خود توسط باجه‌داران بوسیله پوزهای جایگزین شده یا در صورتی که گوشی آن‌ها قابلیت NFC داشته باشد با نصب اپلیکیشن موبایلی پی پاد نسبت به شارژ من کارت خود اقدام کنند.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد: در قطار شهری نیز با استفاده از دستگاه‌های ارائه بلیط تک سفره QR کاغذی با تعرفه یکسان نسبت به من کارت یا نصب و استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی شهرمن، پی پاد و ID Pay  جهت پرداخت کرایه قطارشهری استفاده کنند.
بدیع خاطرنشان کرد: برابر هماهنگی با سازمان اتوبوسرانی تا اطلاع ثانوی بهای نقدی خدمات معادل پرداخت با من کارت است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.