معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت میلاد حضرت ثامن الائمه(ع) مسابقه بین‌المللی «به وقت هشت» به صورت حضوری و مجازی به ۶ زبان مختلف در حال برگزاری است.

اجرای مسابقه بین‌المللی کتابخوانی «به وقت هشت» به ۶ زبان مختلف

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسین شریعتی‌نژاد با اشاره به اینکه در عصر جدید برای نشر معارف رضوی باید از همه قالب‎های مخاطب محور بهره‌مند شد، عنوان کرد: این مسابقه به زبان‌های فارسی، عربی، اردو، آذری، انگلیسی و فرانسه در حرم مطهر رضوی و فضای مجازی با محوریت کتاب «برمدار آفتاب» و مشارکت اعتاب مقدس و مراکز فرهنگی کشور در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه بخش حضوری مسابقه هر شب در برنامه شکوه رضوان اجرای می‌شود، افزود: هر شب در برنامه شکوه رضوان و برنامه زائران غیر ایرانی یک سوال و بخشی از کتاب «بر مدار آفتاب» توسط مجریان قرائت و مخاطبان پاسخ سوال را به سامانه پیامکی ارسال می‌کنند و هر شب به قید قرعه به برگزیدگان هدایای متبرکی اعطا می‌شود.
حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد توسعه و نشر معارف رضوی را هدف از برگزاری این مسابقه اعلام کرد و گفت: برای این مسابقه ۸۸۸ هدیه متبرک از طرف حرم مطهر امام رضا(ع) از قبیل سنگ متبرک حرم مطهر رضوی، تابلو غبار متبرک، کمک هزینه مشهد مقدس، کتاب قرآن، مفاتیح الجنان و صحیفه سجادیه و برخی هدایای دیگر در نظر گرفته شده است. 
وی با اشاره به اینکه این مسابقه تا ۳۱ خرداد ادامه دارد افزود: طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته این مسابقه افزون بر صفحات و درگاه‎های نشر فارسی و غیر فارسی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، در بیش ۱۵۰ صفحه و مراکز فرهنگی کشور نیز در حال برگزاری است.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در ادامه اظهار کرد: علاقمندانی که خارج از مشهد هستند برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به بخش مسابقات درگاه https://haram.razavi.ir و صفحه و کانال های حرم مطهر رضوی به آدرس razavi_aqr_ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.