شماری از اعضای هیات دولت روز پنجشنبه پس از ورود به فرودگاه شهدای بجنورد عازم شهرستان‌های استان خراسان شمالی برای بررسی مشکلات اقشار مختلف مردم شدند.

شماری از اعضای هیات دولت عازم شهرستان‌های خراسان شمالی شدند

به گزارش قدس آنلاین در این سفر وزیر جهاد کشاورزی برای بازدید از چند طرح حوزه مرتبط با بخش کشاورزی از جمله سرکشی از شهرک گلخانه ای امام رضا (ع)، کارخانه پنبه پاک کنی و مزارع گندم، پنبه و پیاز به شهرستان مانه و سملقان سفر کرد.

همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به شهرستان محروم راز و جرگلان، وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی به شهرستان اسفراین، وزیر نیرو به شهرستان های شیروان و فاروج، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست نیز به شهرستان های گرمه و جاجرم سفر کردند تا از نزدیک برای رفع مشکلات این مناطق تلاش کنند.

همچنین در این سفر وزیر راه و شهرسازی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس دفتر رییس جمهور، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه روحانیت، عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت رییس جمهور را همراهی می کنند و بعضا به شهرستان ها نیز سفر خواهند داشت.
بازدید از بخش های مختلف عمرانی و اقتصادی، بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردمی و نخبگان و همچنین شرکت در شورای اداری استان از برنامه های سفر یک‌روزه رئیس جمهور به خراسان شمالی است.
از روز گذشته شماری از نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها در برخی نقاط استان حضور یافته اند و با برپایی میزهای ارتباطات مردمی علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی شکایات و پیشنهادها، خواسته ها و نامه های مکتوب مردمی را نیز دریافت کردند.
بیست و پنجمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان اصفهان بود که هفته گذشته انجام شد و خراسان شمالی بیست و ششمین مقصد سفر استانی آیت الله رییسی انتخاب شده است.

اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی سفر رییس جمهور به این استان است و توجه به مقوله تولید و اقتصاد از دیگر اهداف این سفر است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد، شامل هشت شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، رازوجرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه است.

خراسان شمالی در سال ۸۳، پس از تقسیم استان خراسان به سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، در جغرافیای سیاسی کشور پدیدار شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.