سرمربی تیم ملی والیبال گفت: از قبل پیش‌بینی می‌کردیم اوضاع دشوار خواهد بود و به دنبال آن باید فشارهایی را تحمل کنیم ولی به هر حال فرآیندی در نظر گرفته شده که به آینده توجه دارد و قطعا در نهایت به خوشحال کردن مردم ختم خواهد شد.

عطایی: باید به مصاف تیمی برویم که ۳ طلای المپیک دارد/ پیش‌بینی می‌کردیم اوضاع دشوار خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره مسابقه با آمریکا در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال، اظهار داشت: قطعا رقابت سختی پیش رو داریم چون مقابل صدرنشین و تنها تیم بدون شکست مسابقات بازی خواهیم کرد اما سعی می‌کنیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. این مسابقه محک و تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان خواهد بود چون مقابل حریفی بازی می‌کنند که سه طلای المپیک دارد.

وی افزود: بخش اعظمی از تلاش جامعه والیبال برای شاد کردن دل مردم است. مردم به والیبال رونق می‌دهند و هدف ما هم خوشحال کردن آن‌هاست. البته شکست‌هایی هم داشتیم که شاید برای تماشاگران خوشایند نبوده و به عملکرد تیم خرده بگیرند اما به هر حال با بازیکنانی مواجه هستیم که تجربه کمی دارند و البته در جریان مسابقات تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

عطایی معتقد است که لیگ ملت‌ها فرصتی برای تیم ملی ایران است. وی در این باره اظهار کرد: همیشه تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم اما برخی مواقع عملکردمان خوب و قابل قبول نیست که خودمان هم بر این موضوع واقف هستیم. تیم ملی و فدراسیون براساس سیاست‌هایی که وجود دارد پیش می‌روند. از قبل پیش‌بینی می‌کردیم که اوضاع دشوار خواهد بود و به دنبال آن باید فشارهایی را تحمل کنیم ولی به هر حال فرآیندی در نظر گرفته شده که به آینده توجه دارد و قطعا در نهایت به خوشحال کردن مردم ختم خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه دوم تیرماه در ششمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها به مصاف آمریکا می‌رود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.