۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
کد خبر: 805549

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیک صبح‌گاهی معابر شهر تهرن را تشریح کرد.

تهران اول هفته را با ترافیک آغاز کرد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران در اولین شنبه تابستان ۱۴۰۱ اظهارکرد: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از طریق مرکز هوشمند کنترل ترافیک و نیز با حضور ماموران خود در سطح معابر نسبت به رصد و مدیریت ترافیک اقدام می‌کند که امروز نیز این رصدها انجام شده و بر اساس آن می‌توان گفت که جریان ترافیک صبح‌گاهی در معابر تهران از حدود ساعت ۶ صبح آغاز شده و البته می‌توان گفت که به جز چند محور بزرگراهی ترافیک نسبتا روان بوده است.

وی گفت: با توجه به اینکه مراکز آموزشی سطح شهر فعالیتی ندارند تقریبا تمام مقصدها به سمت محل کار است و همین موضوع نیز موجب کاهش نسبی حجم ترافیک شده است. اغلب ترددها نیز از محورهای جانبی  به سمت مرکز شهر است و عمده بار ترافیکی در محورهای بزرگراهی است.

شریفی با بیان اینکه صبح امروز بزرگراه نواب پرترافیک‌ترین محور بزرگراهی شهر تهران است، گفت : بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از  جنت آباد، بزرگراه علامه جعفری در مسیر غرب به شرق و در ادامه در بزرگراه شهید حکیم در محدوده‌های شقایق  و کردستان، بزرگراه لشگری در مسیر غرب به شرق از پل صنایع و خیابان از ایران‌فیلم دارای ترافیک پرحجم صبحگاهی هستند.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اضافه کرد: در مسیر غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله نوری از رحمانی، مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب از شهید چراغی نیز بار ترافیک سنگین گزارش شده است.

به گفته وی در بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر  نیز بار ترافیکی صبحگاهی و ترافیک نیمه سنگین وجود دارد. همچنین در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر جنوب به شمال از هنگام، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست و در بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد نیز بار ترافیک صبحگاهی و وضعیتی مشابه گزارش شده است.  

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.