در شرایطی که هواداران پرسپولیس شاهد رفت و آمد پر تعداد ستاره های فوتبال ایران به ساختمان باشگاه مورد علاقه خود هستند، هواداران استقلال چشم انتظار روزهای پیش رو هستند.

مین‌گذاری استقلال در نقل وانتقالات

به گزارش قدس آنلاین، در شرایطی که هواداران پرسپولیس شاهد رفت و آمد پر تعداد ستاره های فوتبال ایران به ساختمان باشگاه مورد علاقه خود هستند، هواداران استقلال چشم انتظار روزهای پیش رو هستند.

استقلالی‌ها که هفته گذشته پس از کنار رفتن مجیدی، ریکاردو ساپینتو را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند از دیروز مذاکرات خود را بر اساس نیازهای سرمربی پرتغالی آغاز کردند تا فرایند تمدید قراردادها استارت بخورد، اما این اتفاق هواداران ناراضی استقلال را متقاعد نکرد، به همین دلیل آن‌ها حملات تندی را علیه تیم مدیریت آغاز کردند تا جایی که برخی خواستار استعفای آجورلو شدند.

یک منبع آگاه در باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار قدس گفت: برخی هواداران فراموش کردند که این تیم سال گذشته قهرمان شده از طرفی مگر زمان نقل و انتقالات تمام شده که این هجمه به این ترتیب راه افتاده است؟ باشگاه استقلال در حال حاضر علاقه‌ای به رسانه‌ای شدن مذاکرات خود ندارد اتفاقی که برنامه‌ریزی خیلی‌ها را به هم می‌زند، اما مطمئناً این تیم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی با چهره‌ای متفاوت راهی مسابقات خواهد شد».

در همین بین گمانه‌زنی‌های جدی وجود دارد که استقلالی‌ها در روزهای آینده با محرابی‌فر بازیکن فصل گذشته نفت آبادان، محمد محبی بازیکن شاغل در لیگ پرتغال و کاوه رضایی بازیکن سابق این باشگاه که فصل گذشته در بلژیک مشغول بازی بود به توافق رسیدند و حتی گفته می‌شود مغانلو را هم مدنظر دارند.

در جریان تمدید قراردادها نیز گفته می‌شود اکثر بازیکنان فصل گذشته با مجموعه مدیریت باشگاه به توافق رسیدند، ولی بابت رقم قرارداد و میزان مدت حضور در استقلال در حال چانه زنی هستند که طبیعتاً بایستی در ۴۸ ساعت آینده بخش عمده ای از این مذاکرات به پایان برسد تا مدیران استقلال بتوانند اخبار مرتبط با حوزه نقل و انتقالات را رسانه‌ای کنند.

اما نکته عجیبی که در این بین به شدت با واکنش تند هواداران رو به رو شد حضور سریالی اعضای هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال در رادیو تلویزیون بود، به شکلی که از صبح روز جمعه تا ظهر شنبه مدیران استقلال در ۶ برنامه رادیویی و تلویزیونی حضور پیدا کردند و درباره فرایند نقل و انتقالات و نحوه استخدام ساپینتو توضیحاتی را ارائه کردند که با توجه به برگزاری نشست خبری مدیرعامل و سرمربی پرتغالی هیچ ضرورتی بر انجام این کار نبود، اما آن‌ها در اقدامی بحث‌برانگیز در این برنامه‌ها حضور یافتند تا سوژه انتقاد هواداران ناراضی استقلال شوند.

خبرنگار: سینا حسینی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.