مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: برگزاری جشنواره تئاتر کودک و ‌نوجوان از یک سو مرهون همدلی، همیاری و همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان همدان و از سوی دیگر مرهون حمایت‌های دست‌اندرکاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به ویژه وزیر بود.

خوشحالیم که با وجود با برخی ناملایمات توانستیم لحظات شادی برای کودکان رقم بزنیم

به گزارش قدس آنلاین، مسعود ویژه دوشنبه ۶ تیر در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان بیان کرد: خداوند را شاکریم پس از دو سال وقفه در برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و ‌نوجوان به دلیل همه‌گیری کرونا، توفیق برگزاری موفقیت آمیز این رویداد را داشتیم.

وی تصریح کرد: خوشحالیم که با وجود با برخی ناملایمات نسبت به این رویداد فرهنگی و هنری توانستیم لحظاتی شاد و مفرح برای مردم ‌استان همدان به ویژه کودکان این دیار رقم‌ بزنیم. 

ویژه مطرح کرد: برگزاری جشنواره تئاتر کودک و ‌نوجوان از یک سو مرهون همدلی، همیاری و همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان همدان و از سوی دیگر مرهون حمایت‌های دست‌اندرکاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به ویژه وزیر بود. 

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پایان از دبیر جشنواره و مسئولان مرکز هنرهای نمایشی و دست‌اندرکاران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان که از ماه‌ها پیش مقدمات برگزاری این جشنواره را فراهم‌ کردند قدردانی کرد.‌

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.