سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌های متوالی نسبت به تصمیم مسئولان تیم ملی فوتبال مصر اعتراض کرد و نوشت: کسر جریمه از دستمزد من ناعادلانه و ظلم آشکار بود.

خشم کی‌روش از فراعنه؛ آنان به من ظلم کردند

به گزارش قدس آنلاین، کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال مصر در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت های آفریقا در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر کامرون حضور پیدا نکرد و این موجب اتخاذ جریمه برای وی و تیم ملی فوتبال این کشور شد. جریمه‌ای که مسئولان تیم ملی فوتبال مصر بعد از قطع همکاری با این مربی بخشی از آن را از دستمزد کی روش کسر کرد.

کسر ۲۵ هزار دلار از دستمزد کارلوس کی‌روش به خاطر این جریمه موجب عصبانیت و پرخاش سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران نسبت به مسئولان فوتبال مصر شد.

وی در دومین بیانیه‌ای که در چند روز گذشته منتشر کرده است نوشت: اقدام مسئولان فوتبال مصر در کسر جریمه از دستمزد وی قانون شکنی بوده است و آنان با نام من بازی کردند در حالی که می دانند دلیل نرفتن من به آن نشست نه عمدی بلکه به خاطر اشتباه کنفدراسیون فوتبال آفریقا و نیروهای پلیس مصر بود.

وی همچنین در مصاحبه با تارنمای خبری بطولات مصر اعلام کرد: مسولان فدراسیون  فوتبال مصر در زمان بازی مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آفریقا شاهد کوتاهی کشور کامرون در زمینه برگزاری آن نشست خبری بودند. من پیشنهاد کردم نشست با ساعتی تاخیر برگزار شود تا در آن حضور پیدا کنم؛ اما مورد موافقت قرار نگرفت.

کی روش در واکنش به کسر ۲۵ هزار دلار از دستمزدش نیز گفت: این کار ناعادلانه و ظلم به من است که از سوی مسئولان فوتبال مصر انجام شده است.

تیم ملی فوتبال مصر با شکست تیم ملی فوتبال کامرون در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آفریقا به فینال این دوره از بازی‌ها رسید؛ اما برابر تیم سنگال بازی را واگذار کرد تا به عنوان نایب قهرمانی بسنده کند. کارلوس کی‌روش سرمربی این تیم در مرحله پل‌اف مقدماتی جام جهانی نیز در مجموع ۲ بازی نتیجه را به سنگال واگذار کرد تا جایی در تیم ملی فوتبال مصر نداشته باشد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.