در نخستین روز گشایش سومین نمایشگاه شهر هوشمند، وزیر کشور از غرفه آستان قدس رضوی در این نمایشگاه بازدید کرد.

بازدید وزیر کشور از غرفه آستان قدس رضوی در نمایشگاه شهر هوشمند

به گزارش قدس آنلاین، سومین نمایشگاه شهر هوشمند از امروز در مصلی امام خمینی(ره) تهران گشایش یافت و آستان قدس رضوی نیز با حضور در این نمایشگاه به معرفی ظرفیت‌های خود در حوزه هوشمندسازی زیارت می‌پردازد. 
صبح امروز، دکتر احمد وحیدی ضمن حضور در سومین نمایشگاه شهر هوشمند، در غرفه آستان قدس رضوی نیز حضور یافت و با توانمندی های این مجموعه در زمینه هوشمندسازی خدمات ارائه شده به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) آشنا شد.
وزیر کشور در این بازدید از اقدامات و خدمات آستان قدس رضوی در حوزه هوشمندسازی و ایجاد بستر مناسب در فضای مجازی برای بهره‌مندی زائران و مجاوران از این خدمات تقدیر و تشکر کرد.
در این نمایشگاه مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، مدیریت عالی حرم مطهر رضوی، بنیاد کرامت رضوی، بنیاد بهره‌وری موقوفات و سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در فضایی بالغ بر ۱۷۰ متر مربع اقدامات و خدمات هوشمندسازی شده خود را به مخاطبان معرفی می‌کنند. 
ظرفیت‌های موجود در حوزه هوشمندسازی زیارت، خدمات به زائران، کسب و کارهای موجود در این زمینه و زیرساخت‌های ایجاد شده در حرم مطهر رضوی، از جمله توانمندی‌های آستان قدس رضوی است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
شایان ذکر است نمایشگاه شهر هوشمند تا ۱۴ تیرماه در مصلی تهران برپا خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ الی ۱۷ از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.