علی کریمی چرا ایران را به مقصد امارات ترک کرد؟ نزدیک‌ترین پاسخ به این پرسش این است که شماره ۸ سابق باشگاه پرسپولیس بیشتر برای اینکه درفضایی آرام قرار بگیرد، چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است.

کریمی در کمین مربیگری

او درسال‌های اخیر به دلایل گوناگون کانون توجه بود. برهه‌ای به دلیل شرکت درانتخابات فدراسیون فوتبال و شکست در رأی‌گیری و درمقطعی هم به دلیل اظهارات تندی که گاه علیه تصمیم‌گیران فدراسیون به زبان می‌آورد؛ درعین حال عوامل دیگری نیز بر روح و روان جادوگر فشار می‌آوردند.
به خصوص مواقعی که مجبور می‌شد درباره ماجرای هزینه‌های زندگی‌اش مقابل برخی‌ها پاسخگو باشد. این‌ها بخش قابل توجهی از دلایل مهاجرت کریمی به امارات را دربر می‌گیرد، اما به طور قطع او اهداف ورزشی را هم دنبال می‌کند و قصد دارد در امارات از فرصت مربیگری بهره بگیرد.
 کریمی این روزها به دلیل گرمای شدید امارات پیاده‌روی 
چهار ساعته روزانه خود را که در تهران انجام می‌داد، کنسل کرده و بیشتر درفضای باشگاه روی تردمیل می‌دود و گاهی هم وزنه می‌زند تا شادابی‌اش را از دست ندهد. کریمی اما نیم نگاهی هم به مربیگری در فوتبال امارات دارد و پس از اینکه موانع از پیش روی فوتبالیست‌های ایرانی برای فعالیت درلیگ این کشور برداشته شد، اگر با پیشنهادی مواجه شود، قطعاً نه نخواهد گفت.
 هرچند پس از ورود آقای جادوگر به امارات برخی تیم‌ها که سابقه همکاری با او را داشتند، بلافاصله مدیریت تمام تیم‌های پایه خود را به او تعارف زدند، اما کریمی نمی‌خواهد دراین سطح مربیگری کند و به دنبال یافتن راهی است تا سراز لیگ حرفه‌ای امارات درآورد که به واسطه یک فصل و اندی مربیگری درلیگ برتر فوتبال ایران بعید نیست این شانس درآینده‌ای نه چندان دور نصیبش شود.
 کریمی درکنار همه این موارد تجارت خود را نیز در امارات دنبال خواهد کرد.

خبرنگار: حمیدرضاعرب

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.