سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یک مربی پرتغالی را برای نشستن روی نیمکت این تیم انتخاب کرد.

دستیار اول یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از نتایج فصل گذشته این تیم که منجر به از دست دادن جام پس از پنج فصل متوالی شد تصمیم به ایجاد تغییرات گسترده در کادر فنی این تیم گرفت.

داود فنایی از جمع یاران همیشگی گل محمدی کنار رفت تا ولسلی ننکا از برزیل مربی دروازه‌بان‌های این تیم شود

مصدومیت‌های متوالی فصل گذشته سرخپوشان نیز مظاهر رحیم پور را از بدنسازی پرسپولیس خلع کرد تا په په لوسادا از اسپانیا برای فعالیت در این باشگاه قرارداد امضا کند.

در ادامه جدایی یاران وفادار گل محمدی نیز حمید مطهری پیشنهاد سرمربیگری نساجی مازندران را پذیرفت تا او بدون دستیار اول بماند. سرمربی پرسپولیس با وجود درخواست تعدادی از پیشکسوتان حاضر نشد کمک اول خود را ا بین آنها انتخاب کند و سراغ گزینه خارجی رفت. تلاش‌ها ی او برای حضور مربی پیشین تیم ملی اسپانیا در پرسپولیس ناکام ماند تا او روزمه و شرایط پیوستن یک مربی پرتغالی را بررسی کند.

گل محمدی پس از صحبت‌های اولیه با این مربی، اسمش را به باشگاه پرسپولیس داده است تا رضا درویش اقدامات لازم برای جذب او را انجام دهد.

در صورتیکه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بتواند بر سر مسائل مالی با این مرد پرتغالی توافق کند حضور او در پرسپولیس نهایی خواهد شد.

دیدگاه‌های فنی و همچنین تعریف‌هایی که از اخلاق او به گل محمدی شده است باعث اصرار سرمربی پرسپولیس نسبت به عقد قرارداد با این مربی شده است.

حال باید دید مدیرعامل پرسپولیس در مذاکره‌ای که انتهای هفته جاری با این گزینه پرتغالی خواهد داشت به توافق مالی خواهد رسید یا بار دیگر در جذب یک خارجی ناکام می‌ماند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.