ئیس جمهور در جریان سفر به استان کرمانشاه در جمع پرشور مردم شهرستان سرپل‌ذهاب، گفت: اشتغالزایی از مهمترین برنامه‌های دولت است.

رئیسی: اشتغالزایی از مهمترین برنامه‌های دولت است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله ابراهیم رییسی رئیس جمهور در جریان بیست‌وهشتمین سفر استانی در بدو ورود به استان کرمانشاه بلافاصله با بالگرد عازم شهرستان سرپل‌ذهاب شدند.

شهرستان سرپل‌ذهاب در زمان جنگ تحمیلی ۸۵۰ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است؛ رئیس جمهور با حضور در حرم مطهر احمد ابن اسحاق (ره) ضمن زیارت مرقد مطهر این محدث بزرگ قمی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و قرائت فاتحه با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران شهرستان دیدار و آن‌ها را مورد تفقد و دلجویی قرار داد.

آیت‌الله رییسی در ادامه در جمع پرشور مردم این شهرستان در بقعه احمد ابن اسحاق حضور یافت که امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن خیر خدمت ریاست محترم جمهور چند درخواست را از ایشان داشتند که حل مشکل آبرسانی به روستاهای تابعه از جمله آنها بود.

رئیس جمهور در این دیدار مردمی با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم سرپل‌ذهاب، گفت: مردم این دیار در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن بعثی جانانه ایستاد، از جان خود گذشتند تا آرامش و امنیت را برای کشور رقم بزنند.

وی اشتغالزایی را از برنامه‌های اصلی دولت در استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: ایجاد کار مولد می‌تواند به رونق تولید منجر شود، با توجه به پتانسیل‌های سرپل‌ذهاب و هم‌جواری با قصرشیرین و مرز مشترک با عراق فرصتی خوبی برای اشتغال در این منطقه محسوب می‌شود.

آیت‌الله رئیسی طرح تکمیل سامانه گرمسیری را از مصوبات سفر دولت به استان کرمانشاه عنوان و خاطرنشان کرد: اشتغالزایی از مهمترین برنامه‌های دولت است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.