مهدی قایدی می‌آید،‌ مهدی قایدی نمی‌آید! این خبرمدت‌هاست حواس هواداران استقلال را به سمت خود برده و آن‌ها را منتظر گذاشته است.

بازی مهدی قایدی با استقلالی‌ها

نخستین‌بار که ماجرای بازگشت قایدی مطرح شد، بسیاری از هواداران این باشگاه در صفحات هواداری استقلال هرگز از بازگشت او استقبال نکردند و بابت جدایی فصل پیش او را مورد شماتت قرار دادند. هواداران استقلال خیلی دوست داشتند استقلال با حضور این بازیکن به جام قهرمانی دست یابد اما فصل پیش آبی‌ها بدون دراختیار داشتن ستاره خود جام را بردند تا قایدی هم متوجه شود استقلال در نبود او هم می‌تواند قهرمان شود.
با وجود این، اما زمانی که موضوع جدایی حسین‌زاده جدی شد، دوباره نگاه‌ها به سمت قایدی چرخید و مدیران باشگاه استقلال هم بی میل نبودن با جذب قایدی تا حدی از انتقادهای که بابت جدایی حسین‌زاده مطرح می‌شود، جلوگیری کنند. به همین دلیل مذاکرات غیرمستقیم شروع شد. جدایی قایدی از الشباب الاهلی بر احتمال حضور این بازیکن در استقلال می‌افزود و پس از اینکه از سوی رسانه‌های اماراتی گفته شد باشگاه الاتحاد کلباء نیز موفق به جذب قایدی نشده، احتمال حضور این بازیکن در استقلال بیش از هر زمان دیگری قوت گرفت.
به تازگی نیز از باشگاه استقلال خبر رسید مصطفی آجورلو قصد دارد مذاکرات رسمی با این بازیکن انجام دهد اما تا امروز هیچ مذاکره‌ای میان باشگاه استقلال و این بازیکن انجام نشده و با توجه به خبرهایی که از امارات به تهران مخابره می‌شود، بعید است قایدی بار دیگر لباس استقلال را تن کند.
شاید استقلالی‌ها تصور می‌کردند با جذب محبی و قایدی تیمی بی‌نقص و پرستاره‌ را در فصل جدید ببینند، اما مهدی قایدی تمایل قطعی برای بازگشت به لیگ ایران ندارد و حتی وکیل او مذاکراتی با باشگاه الوصل امارات داشته تا به طور قرضی از الشباب الاهلی راهی الوصل شود.
قایدی به دلیل تمایلات همسرش به زندگی خارج از ایران نیز دوست دارد همچنان درفوتبال امارات به بازی ادامه دهد و از فضای فوتبال ایران دور باشد. درواقع اولویت او رضایت خانواده‌ است و بعید به نظر می‌رسد او تا زمانی که از لیگ‌های خارجی پیشنهاد بازی دارد، به لیگ ایران بازگردد 
با این حال طی ۴۸ ساعت آینده تکلیف قایدی با استقلال مشخص خواهد شد واگر مدیران این باشگاه به واقع قصد دارند او را به خدمت بگیرند، باید تا پیش از توافق نهایی با الوصل مذاکرات را به سرانجام برسانند.

خبرنگار: حمیدرضاعرب

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.