شهرداری مشهد در راستای ارائه خدمات مطلوب به بانوان بوستان ویژه‌ای را در منطقه ۹ این کلان‌شهر افتتاح می‌کند.

 بوستان بانوان مشهد به‌زودی افتتاح می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سعید حسینقلی زاده مقدم شهردار منطقه ۹ مشهد اظهارداشت:وظیفه اصحاب رسانه سنگین و کار آنها عملی ارزشی و انقلابی است؛ مطالبه و صداقت جوهره فعالیت خبرنگاران است و چشم بینای جامعه محسوب می‌شوند که باید قدردان زحمات این عزیزان بود.

حسینقلی‌زاده مقدم تصریح کرد:این منطقه با دارا بودن ۷۰۰ هکتار فضای سبز ، حدود ۸۰ مترمربع سرانه فضای سبز به ازای هر شهروند دارد که از سبزترین مناطق شهری مشهد مقدس به حساب می‌آید.

وی افزود:در محدوده خدماتی منطقه ۹ دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه فنی شهید منتظری و تعداد زیادی دانشگاه و مراکز علمی، پژوهشی دیگر واقع شده که از این حیث، شهرداری منطقه ۹ مشهد را بعنوان قطب علمی شرق کشور معرفی کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه منطقه ۹ مشهد سرعت رشد و توسعه بیشتری نسبت به سایر مناطق شهر دارد، لذا اقدامات ویژه ای باید در این منطقه صورت گیرد.

حسینقلی زاده مقدم خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته نسبت به زیرساخت‌ها و بهسازی پیاده روها توجهی نشده است، از این رو ما اقدام به ایمن سازی کردیم و آنرا در اولویت برنامه‌ها و فعالیت‌های خود قرار دادیم.

شهردار منطقه ۹ از احداث پارک بانوان در این منطقه خبر داد و گفت: برای رفاه حال بانوان پارک ویژه ای احداث کرده ایم که تا کنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و بزودی افتتاح خواهد شد.

وی فعالیت‌های عمرانی در سه بوستان بزرگ مشهد از جمله کوهپارک، پارک خورشید و پارک وکیل آباد را از دیگر فعالیتهای این منطقه خواند.

حسینقلی زاده مقدم با اشاره به برنامه‌های حوزه شهرسازی گفت: متاسفانه در حوزه شهرسازی طرح تفصیلی با مشکل مواجه شده است بخاطر اینکه این امر مصوب شورای عالی شهرسازی شد و تطبیق درخواست‌های مالکین این منطقه با ضابطه کار سختی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.