صالح محمد العراقی معروف به وزیر صدر در واکنش به گفتگوی ملی مقامات و گروه های عراقی که جریان صدر در آن غایب بود، آنرا بی اهمیت دانست.

واکنش صدر به نشست گفتگوی ملی گروههای سیاسی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از الجزیره، «صالح محمد العراقی» معروف به وزیر صدر در واکنش به گفتگوی ملی مقامات و گروه های عراقی که جریان صدر در آن غایب بود، آنرا بی اهمیت دانست.

وی افزود: جلسه‌ای که برگزار شد، هیچ نتیجه‌ای در پی نداشت و چیزی در آن مطرح نشد که در راستای خدمت‌رسانی به ملت عراق باشد.

گفتنی است، رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و رئیس پارلمان عراق و شماری از نمایندگان احزاب این کشور روز گذشته در پی نشست خود با موضوع خروج از بحران فعلی، بر لزوم توقف تنش میدانی، رسانه ای و سیاسی تاکید کردند.

شرکت کنندگان در این نشست پایبندی خود به اصول ملی و ایجاد یک راه‌حل برای تمامی بحران‌ها از طریق گفتگو با روحیه‌ای برادرانه و همکاری در راستای حفظ وحدت عراق، امنیت مردم این کشور و ثبات آن و همچنین دائمی بودن نظام دموکراتیک برپایه قانون اساسی را اعلام و در عین حال بر لزوم اولویت دادن به منافع ملی و روحیه همبستگی میان مردم این کشور برای حل بحران‌ سیاسی کنونی در عراق تأکید کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.