۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 823718

مقامات چین با نزدیک شدن به فصل زمستان و به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در حال اعمال محدودیت های جدید کرونایی برای میلیون ها نفر در سراسر این کشور هستند.

اعمال محدودیت‌های کرونایی جدید در چین

به گزارش قدس آنلاین، روز گذشته (یکشنبه) موارد جدید ابتلا به کووید۱۹ در چین به ۲۸۹۸ نفر رسید و این در حالیست که این کشور برای دومین روز متوالی بیش از ۲۰۰۰ مورد ابتلا به این بیماری را ثبت کرده است. این افزایش در موارد جدید روزانه ابتلا به کرونا سیاست "کووید صفرِ" چین را تحت فشار قرار داده است.

مرکز تولید "گوانگ‌ژو" در استان "گوانگ‌دونگ"، طی هفته گذشته شاهد انبوهی از موارد جدید ابتلا به کرونا بوده است. مجموع موارد ابتلا به کرونا در گوانگ ژو از ۴۰۲ مورد در دوره هفت روزه قبلی به ۱۱۱۰ مورد از ۲۴ تا ۳۰ اکتبر افزایش یافت که این افزایش در موارد ابتلا می تواند منجر به قرنطینه این شهر شود.

طی هفته گذشته، مقامات برخی از مناطق چین از جمله شی‌آن، ووهان، ژنگژو و ... محدودیت هایی را برای کتترل شیوع کرونا اعمال کردند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، با نزدیک شدن به فصل زمستان شهرهای شمالی چین به ویژه شهرهای نزدیک به مرزهای بین‌المللی این کشور شاهد تعداد موارد بالاتری از ابتلا به کرونا هستند و ممکن است با محدودیت‌های جدیدی روبرو شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.