قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: این روزها وزارت صنعت نه تنها نیاز به تغییر و بی‌ثباتی ندارد، بلکه هر گونه تغییری به‌معنای فرصت‌سوزی در تولید و اقتصاد است.

تغییر سکاندار وزارت صمت، فرصت‌سوزی دیگری برای تولید و اقتصاد است

به گزارش قدس آنلاین، «آرمان خالقی»‌ افزود: در چند روز گذشته پیرامون مطرح شدن استیضاح وزیر صمت با فعالان مختلف اقتصادی، تولیدی و صنعتی به گفت‌وگو نشستیم و برآیند نظرات آنان این بود که به رغم نقد عملکرد وزرات صمت، به‌ویژه در بخش معدن، در مورد شخص وزیر نقد جدی نداشتند.

وی گفت: همه این فعالان اقتصادی متفق‌القول اعلام کردند که در این روزها وزارت صنعت نه تنها نیاز به تغییر و بی‌ثباتی ندارد، بلکه هر گونه تغییر برای آن سم مهلکی خواهد بود.

خالقی ادامه‌داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت تازه دارد شکل جدید به خود می‌گیرد و مسوولان این وزارتخانه و فعالان اقتصادی و صنعتی حرف یکدیگر را می‌فهمند، بر این اساس تغییر شرایط فقط فرصت را از ما می‌گیرد.

وی بیان‌داشت: وزیر جدید به معنای ساختار تازه و مدیران جدید خواهد بود و اگر وزیری که می‌آید عملکرد بهتری از وزیر فعلی نداشته باشد، ممکن است با خطر جدی‌تر تفکیک وزارت صمت مواجه شویم که به صلاح اقتصاد کشور نخواهد بود.

قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اضافه‌کرد: این موضوع به معنای پاک کردن صورت مساله به‌جای حل آن و تقویت ساختار است؛ انگار که داریم فرصت می‌خریم.

وی اظهار داشت:‌ این فرصت خریدن‌ها یک‌سری فرصت‌های بزرگتر را از ما می‌گیرد که تجارب تلخ مشابه آن در گذشته داشته‌ایم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.