دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران گفت: این اتحادیه از برنامه‌ها و سیاست‌های مدیریت کلان وزارت صمت در رفع تبعیض‌های تجاری و توسعه شفافیت که با مقاومت‌هایی روبه‌رو خواهد بود، حمایت می‌کند.

برنامه‌ها و سیاست‌های فاطمی‌امین منجر به رفع تبعیض‌های تجاری و توسعه شفافیت شد

به گزارش قدس آنلاین، «سعید جلالی قدیری» در نامه‌ای به «سید رضا فاطمی‌امین» وزیر صنعت، معدن و تجارت که رونوشت آن به رییس مجلس شورای اسلامی نیز ارسال شده، افزود: اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران همچنین بر همکاری و نظارت تشکل‌های بخش خصوصی در چگونگی اجرایی کردن برنامه‌های مزبور تاکید داشته و امید دارد مجلس با توجه نسبت به لزوم تغییر راهبردها و سیاست‌ها، مسائل کلان و ملی را بر مطالبات منطقه‌ای و گاها سلیقه‌ای ارجح کند.

وی با اشاره به چارت جدید سازمان وزارت صمت، افزود: به‌طور قطع تغییر ساختار و رویکرد نسبت به وظیفه ذاتی دستگاه‌ها مطلبی است که مستلزم کسب تجربه در وفق با شرایط جدید بوده و نیاز به زمان دارد.

جلالی قدیری ادامه‌داد: در طول زمانِ تغییر شرایط، مخالفان تغییر سیاست‌های موجود سعی در بازگشت به شریط بوروکراسی قبلی را خواهند داشت که مقاومت در برابر این شرایط نیازمند تمرکز، تلاش، کار بیشتر و تدابیر موثر در راهبردها خواهد بود.

وی اضافه‌کرد: این اتحادیه ضمن حمایت از ایجاد تغییرات ساختاری در راهبردهای وزارت صمت و سیاست‌های جدید این وزارتخانه، بر استفاده از نظرات تخصصی تشکل‌های بخش خصوصی با هدف تغییر در تاکتیک‌ها در صورت ایجاد اشکال در راهبردها تاکید دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.