۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
کد خبر: 823830

تیم فوتبال چوکا تالش در ادامه مسابقات لیگ دسته اول کشور مقابل سایپا به نتیجه مساوی دست یافت.

تساوی خانگی تیم فوتبال چوکا مقابل سایپا

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال چوکا تالش و سایپا تهران عصر دوشنبه در هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در ورزشگاه پوریای ولی تالش مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه اول این دیدار هر دو تیم یک بازی محتاطانه و برابری را از خود به نمایش گذاشتند و بیشتر توپ در میانه میدان جریان داشت و مهاجمان نتوانستند فرصتهای مناسب گلزنی بدست آورند.

در نیمه دوم نیز تلاش بازیکنان دو تیم برای به ثمر رساندن گل بی‌نتیجه ماند تا این مسابقه در نهایت با نتیجه مساوی صفر بر صفر پایان یابد و هر تیم با یک امتیاز به خانه برود.

قضاوت این مسابقه را محمدباقر پورباقر با کمک‌های رامین بابایی و بابک خسروی برعهده داشتند و محمدحسین یحیی زاده به عنوان داور چهارم و حسین عرب براقی نیز ناظر گروه داوری در بازی تیمهای چوکا و سایپا حضور داشتند.

پیش از برگزاری این دیدار و تا پایان هفته دهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور تیم سایپا با کسب ۱۵ امتیاز در مکان هشتم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب ۶ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

در رقابتهای فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاههای کشور جام آزادگان ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که تیمهای فوتبال شهرداری بندرآستارا و چوکا تالش نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.