سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیروزی «ایگناسیو لولا داسیلوا» در انتخابات ریاست جمهوری برزیل را به وی و مردم این کشور تبریک گفت.

ایران پیروزی داسیلوا در انتخابات برزیل را تبریک گفت

به گزارش قدس آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (دوشنبه) نهم آبان ماه، پیروزی «ایگناسیو لولا داسیلوا» در انتخابات ریاست جمهوری برزیل را به وی و مردم برزیل تبریک گفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران امیدوار است که روابط دیرینه و توأم با حسن نیت و احترام متقابل بین دو کشور بیش از پیش و تحت مدیریت رئیس جمهور منتخب توسعه یابد.

کنعانی با اشاره به اینکه روابط دو کشور ایران و برزیل در سال آینده وارد یکصد و بیستمین سال خود خواهد شد، افزود: دو کشور طی سال‌های گذشته به ویژه در حوزه روابط اقتصادی و تجاری همکاری رو به رشدی داشته‌اند و با توجه به ظرفیت‌های فراوان موجود در روابط دوجانبه و چندجانبه، جمهوری اسلامی ایران امیدوار است این روابط در دوره ریاست جمهوری آقای لولا در ابعاد مختلف تحکیم و تعمیق یابد.

به گزارش فارس، لولا داسیلوا، رئیس جمهور اسبق برزیل توانست در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور، ژایر بولسونارو، رئیس جمهور کنونی را شکست داده تا به عنوان رئیس جمهور بعدی برزیل انتخاب شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.