بازپرس ویژه جنایی موظف شده پس از مشخص شدن تحقیقات درباره قتل‌های مشکوک مهاباد و پیرانشهر، نتیجه را به اطلاع مردم برساند.

قتل‌های مشکوک مهاباد و پیرانشهر روی میز بازپرس ویژه جنایی

به گزارش قدس آنلاین، وقوع تیراندازی از میان جمعیت، در تجمعات صورت گرفته در روزهای پایانی هفته گذشته در شهرستان مهاباد، منجر به جراحت و کشته شدن تعدادی از افراد حاضر در تجمعات و همچنین تعدادی از نیروهای تأمین کننده امنیت شد.

ابهام درباره چگونگی کشته شدن برخی افراد در این شهرستان و مورد برجسته‌شده «فرشته احمدی» با توجه به گریه و بی‌قراری‌های دختر خردسال او در کنار مزار مادر، در روزهای اخیر شدت گرفته و رسانه‌های خارجی در ساعات گذشته روایت‌های متفاوت و متناقضی درباره ماجرا منتشر کرده‌اند.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم در زمینه علت فوت این خانم حاکی از این است که با دستور مسئولان ارشد قضائی استان آذربایجان غربی، برای تمام کشته‌های اغتشاشات اخیر در مهاباد و پیرانشهر از جمله خانم فرشته احمدی پرونده‌ کیفری تشکیل شده و بازپرس ویژه قتل در هر پرونده رسیدگی برای شناسایی و نحوه وقوع قتل را تحقیقات را شروع کرده است.

این دستور قضائی، نه‌تنها برای پرونده‌های دارای شاکی خصوصی است، بلکه حتی پرونده‌هایی که اولیای دم تاکنون اقدام به ثبت شکایت نکرده‌اند نیز مشمول این دستور شده‌اند.

بازپرس ویژه جنایی ملزم شده است پس از انجام تحقیقات دقیق کارشناسی قضائی و پلیسی، به محض حصول نتیجه، جزئیات را اطلاع‌رسانی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.