جشنواره سراسری فرهنگی و هنری شهید آوینی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر از نیمه دوم آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود.

برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری شهید آوینی ویژه دانشجویان شاهد

به گزارش قدس آنلاین سید فردین تقی‌زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: جشنواره سراسری فرهنگی و هنری شهید آوینی از نیمه دوم آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کلیه برنامه‌های ما در جهت استعدادیابی دانشجویان شاهد و ایثارگر است، ادامه داد: در این جشنواره برگزیده‌های مسابقات فرهنگی، قرآنی، نهج البلاغه ابتدا به مسابقات منطقه‌ای و پس از آن به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد ایثارگر سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه مسابقات سراسری در دهه فجر برگزار می‌شود، افزود: همچنین آثار کلیه دانشجویانی که در حوزه‌های هنری مستعد هستند را نیز دریافت می‌کنیم به همین منظور متقاضیان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند تا مورد بررسی قرار گیرد. در نهایت نیز طی جشنواره‌ای یک روزه در دانشگاه هنر تهران از این دانشجویان تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است؛ مراسم رونمایی از تارنمای این جشنواره با حضور دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و مدیران کل امور دانشجویان شاهد و ایثار دانشگاه‌های سراسر کشور صبح چهارشنبه ۱۱ آبان ماه به میزبانی دانشگاه هنر برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.