گروه مقاومت عرین الاسود، با انتشار بیانیه‌ای آتشین، رژیم صهیونیستی را به انجام عملیات‌های شوکه‌کننده جدید تهدید کرد.

بیانیه آتشین «عرین الاسود» علیه تل‌آویو

به گزارش قدس آنلاین، گروه مقاومت «عرین الاسود» شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای رژیم صهیونیستی را تهدید و اعلام کرد که این رژیم از شدت حملات و غافلگیری آن‌ها حیرت زده و شوکه می‌شود.

این گروه طی بیانیه‌ای با برعهده گرفتن عملیات چند روز پیش «کریات اربع» واقع در استان الخلیل تصریح کرد: «شیری از شیران الخلیل، قهرمان شهید "محمد الجعبری"، اولین بیانیه‌های العرین را با عملیات قدرتمند خود که در کریات اربع انجام داد، با کشته و زخمی کردن چندین نفر امضا کرد. و عزت و مجد را به الخلیل بازگرداند. فرزندان عرین الاسود، در حالی که ایستاده‌اند به این قهرمان سلام نظامی می‌دهند و ما برای تو ای شهید قهرمان، سوگند یاد می‌کنیم که به عهد و پیمان تو پایبند بمانیم».

در ادامه این بیانیه ضمن تسلیت به خانواده الجعبری و ابراز همدردی با آن، نام خانواده‌های شهدای دیگری چون، «ابوعیشه»، «برکات عوده» آمده و تاکید شده است: «اشغالگر تصور کرده است که می‌تواند عرین الاسود را به پایان برساند، اما از این تصور ناامید شد. ما به او گفتیم که شما چیزی از عرین الاسود نمی‌دانید. ما [اکنون نیز] به او می‌گوییم شما مات و مبهوت شکوه رزمندگان عرین الاسود و شدت ضربات و غافلگیری آنها خواهید شد. همانطور که مقاومت وقتی شهید رائد الکرمی را ترور کردید با صدها کشته شما را غافلگیر کرد. الخلیل، نابلس و رام الله شما را غافلگیر و شوکه خواهد کرد. به اذن الهیی از این ضربه‌ها شوکه خواهید شد».

گروه عرین الاسود در ادامه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی و هر کس که خیال می‌کند، آتش این گروه فرو می‌نشیند و آرام می‌گیرد،متوهم است.

این گروه در ادامه انتخابات روز گذشته در فلسطین اشغالی را مورد تمسخر قرار داد و اعلام کرد: ای کسانی که منادی سازش هستید، اگر به انتخابات آن‌ها نگاه کنید،گزینه‌هایشان را خواهید دید و با وجود این آگاهی، خواهی فهمید که همچنان به دنبال سراب می‌روید».

در پایان بیانیه این گروه مقاومت خطاب به رزمندگان عرین الاسود و سایر گروهای مقاومتی و حتی رزمندگانی که به صورت انفرادی علیه رژیم صهیونیستی عملیات انجام می‌دهند، آمده است:« [صهیونیست‌ها] را در هرمکانی هدف قرار دهید. کدام یک زندگی [حقیقی] است؛ این‌که ما بخواهیم با کسانی که ریختن خون ما،کودکانمان، مردانمان و خواهرانمان را مباح می‌دانند، در صلح و صفا زندگی کنیم؟ به خدا سوگند که این زندگی نیست. زندگی آن است که یا ظالم را در هم بکوبیم یا مرگی مانند مرگ الودیع، ابوصالح، النابلسی، الجعبری و التمیمی برگزینیم. ما بر همان عهد و پیمان خود هستیم».

بعد از ظهر روز شنبه هفته جاری، شهرک‌ صهیونیست‌نشین کریات اربع شاهد یک عملیات استشهادی دیگر از سوی فلسطینیان بود که طی آن یک صهیونیست به هلاکت رسید و پنج نفر دیگر زخمی شدند. سپس رسانه‌های عبری مجری این عملیات را محمد الجعبری از اعضای کتائب شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس اعلام کردند و نوشتند که محمد الجعبری برادر وائل الجعبری اسیر فلسطینی عضو القسام است که از سوی صهیونیست‌ها به نوار غزه تبعید شده است.

به اعلام رسانه‌های صهیونیستی، ارتش رژیم صهیونیستی در پی این عملیات، در استان الخلیل و مناطق مجاور آن به حالت آماده‌باش درآمد و صدها نفر از نیروهای خود را در این منطقه مستقر کرد و تدابیر امنیتی را تشدید کرد.

بر اساس این گزارش، صهیونیست‌ها به شدت از این عملیات شوکه شده‌اند و نگران تکرار چنین عملیات‌هایی هستند.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.