۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 824486

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه هنوز تب حضور در جام جهانی داغ نشده است، گفت: ما برای پروازهای هر شهری که ایرلاین‌ها درخواست دهند، هیچ محدودیتی نداریم.

برای پروازهای جام‌جهانی محدودیت نداریم

به گزارش قدس آنلاین، حسن خوشخو درباره پروازهای ایران به قطر برای جام جهانی اظهار کرد: قطر در مورد جام جهانی تابع شرایطی است، از جمله اینکه فردی می‌تواند در این کشور حاضر شود که بلیت بازی و هیا کارت داشته باشد؛ این هیا کارت به‌صورت اپلیکیشن در گوشی فرد متقاضی وجود دارد و تحت عنوان ویزا، مجوز ورود و اقامت فرد در قطر در نظر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: اینکه در یک بازه زمانی فردی بخواهد به سفر برود، هتلی که می‌خواهد انتخاب کند و پکیجی که مورد نظر اوست، چه قیمتی دارد به سازمان هواپیمایی کشوری مرتبط نیست، اما درباره پرواز قرار شد با توجه به اقدامات سازمان هواپیمایی، تسهیلات لازم صورت گرفته تا هزینه‌ی پروازها مناسب باشد و البته اینکه شرکت هواپیمایی بخواهد پروازها را به‌صورت سیستم یا چارتری بفروشد، در حوزه اختیارات ایرلاین است.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری درباره اینکه آیا به‌جز ایران‌ایر، ایرلاین‌های دیگری برای پروازهای جام جهانی درنظر گرفته می‌شود، گفت: اینطور به نظر می‌رسد که تقاضا برای بلیت روی سیستم‌ها مشهود نیست و هنوز تب حضور در جام جهانی داغ نشده است، اما ما به‌عنوان سازمان هواپیمایی کشوری برای پروازهای هر شهری که ایرلاین‌ها درخواست دهند، هیچ محدودیتی نداریم. اگر شرکت هواپیمایی ایران‌ایر بخواهد از شهرهایی مانند اصفهان تبریز هم پرواز به قطر داشته باشد، ما با آنها همکاری می‌کنیم.

خوشخو اظهار کرد: ما تلاش می‌کنیم با توجه به ترافیکی که در زمان بازی‌ها در قطر وجود دارد، موضوع را مدیریت کنیم؛ البته ممکن است چند روز قبل از بازی، عده کثیری اعلام کنند که می‌خواهند بازی‌ها را ببینند، ما تلاش می‌کنیم از کیش پرواز شاتل قرار دهیم تا مردم بتوانند در صورت تقاضا به قطر رفت‌وآمد کنند، بدین صورت که هواپیمای مسافربری ۵۰ نفره تا ۳۰۰ نفره در کیش وجود دارد و با توجه به مسافت نیم ساعته و تعداد تقاضا، مسافر را به قطر می‌برد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.