معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آغاز ساخت ۱۰۰ هزار واحدنهضت ملی مسکن در ۹ استان، گفت: واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس تابستان آینده تحویل متقاضیان می شود.

ساخت نهضت ملی مسکن در ۷ طبقه/ مسکن مهر پردیس تابستان ۱۴۰۲ تحویل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا جعفری در آیین آغاز عملیات اجرایی 100 هزار واحد نهضت ملی مسکن در 13 شهر جدید کشور، اظهار کرد: امروز عملیات اجرایی ساخت 100 هزار واحد مسکن در 9 استان در قالب گام دوم نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید آغاز شد.

وی ادامه داد: در بخش طراحی و تراکم واحدها نهضت ملی مسکن به سمت تراکم پایین حرکت کرده ایم. در شهرهایی که موجودی زمین مناسب است واحدها یک طبقه حیاط دار، 2 و 3 طبقه ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نوع طراحی مورد استقبال مردم قرار گرفته است، افزود: در کلان شهرها نیز واحدها در ساختمان های 6 تا 7 طبقه ساخته می شود. با توسعه برنامه زمین ظرفیت پروژه ها را به سمت تراکم پایین می بریم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران با اشاره به این که در این مرحله بیشترین واحدها با 22566 واحد مربوط به شهر جدید پرند است که با همکاری نیروی زمینی ارتش ساخته می شود، اضافه کرد:

در زمان حاضر 526 پروژه روستایی و زیربنایی در بخش های مختلف فرهنگی، ورزشی، خدماتی، تجاری و... به ارزش 20 هزار میلیارد تومان در حال اجراست.

جعفری همچنین با اعلام اینکه 80 درصد مساکن مهر کشور تا پایان سال تکمیل می شود، گفت: واحدهای باقیمانده شهرهای پردیس، پرند و هشتگرد نیز تا تابستان سال آینده تحویل متقاضیان می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.