مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: با متلاشی شدن باند مافیایی قاچاق سوخت و اراذل و اوباش در مرز بازرگان، ۱۱ نفر از اعضای باند دستگیر شدند.

انهدام باند بین المللی قاچاق سوخت و تیم اراذل و اوباش در مرز بازرگان

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی عصر امروز در هشتمین نشست خود با رسانه‌ها، اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر باند قاچاق سوخت و اراذل و اوباش که در مرز بازرگان به تهدید رانندگان و قاچاق سوخت می‌کردند، متلاشی شد.

وی افزود: این باند سنتی در اقدامات روزانه خود چندین هزار لیتر سوخت قاچاق می‌کردند و متلاشی شدن آن موجب آرامش در مرز شده است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی عنوان کرد: تفاوت قیمت سوخت در دو سوی مرز عامل قاچاق است که با اقدام اطلاعاتی موفق به شناسایی و متلاشی کردن این تیم شدیم.

وی، در مورد وضعیت فعلی جامعه و استان بیان داشت: اعتراض حق مردم است، اما در موضوع خانم مهسا امینی شاهد عقده گشایی ضدانقلاب و بروز ناآرامی بودیم. در برخی موارد، حضور جوانان و نوجوانان در اغتشاشات به دلیل تاثیرات فضای مجازی بر جوانان بود.

این مقام امنیتی، با اشاره به اینکه در روزهای نخست اعتراضات مردمی بود، گفت: پس از گذشت چند روز، شاهد اقدامات تخریب‌گرانه و ایجاد مشکل برای مردم بودیم. در این ایام با تخریب اموال عمومی و خصوصی به دنبال آشوب بودند که اینداتفاقات از مردم عادی ساخته نیست.

وی خاطرنشان کرد: سوءاستفاده از احساسات انسانی با کشته سازی و روایت‌های نادرست از ماجراها در ایام گذشته توسط ضدانقلاب انجام شده که نشان دهنده سوءاستفاده از این شرایط توسط آن‌ها است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی، گفت: رسالت اعتقادی ما روایت صحیح و درست از ماجرا است، نباید صداقت را فدای روایت اول کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود، در مورد پرونده فساد شهرداری ارومیه، ابراز داشت: این پرونده در حال طی مراحل قضایی است و به زودی خبرهای مرتبط با متهمان پرونده از طریق دادگستری اطلاع‌رسانی می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.