فرماندار ساری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه همه در کارهای بزرگ اقتصادی که دولت در دست اقدام دارد کمک کنند تا به نتیجه مطلوب برسد، گفت: حفظ آرامش و تعادل بازار با رویکرد افزایش رفاه عمومی در دستور کار دستگاه های اجرایی شهرستان ساری است.

فرماندار ساری: حفظ آرامش و تعادل بازار با رویکرد افزایش رفاه عمومی در دستور کار است

به گزارش قدس انلاین، محمدعلی نوبخت در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ساری افزود: نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها، رصد مستمر بازار و برنامه ریزی مناسب برای عرضه کافی کالاهای اساسی با برنامه ریزی مناسب و در چارچوب قانون برای افزایش رضایتمندی عموم مردم در حال انجام است چرا که وجود هماهنگی کامل بین دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه تنظیم بازار می‌تواند نقش بسزایی در کنترل بازار داشته باشد.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، نسخه معاصر نظام اقتصاد اسلامی است گفت: قیمت کالاهای اساسی در بازار بصورت شبانه روزی رصد میشود و با هرگونه افزایش قیمت خودسرانه متخلفان، طبق قانون برخورد خواهد شد.

نوبخت در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد حسین فهمیده و شهدای دانش آموز و شهدای مظلوم حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) و شهدای بسیجی ترور کوردلانه در شهرستان آمل بیان کرد: استقلال و آزادی، ارمغان اسلام برای آحاد ملت ایران است و ملت ایران نیز در میدان های مختلف، شایستگی خود را نشان داده است و تهدید های جهانی و بین المللی تا به امروز نتوانسته است و در آینده نیز نخواهد توانست ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی را از راه عزت، افتخار، استقلال و آزادی یعنی راه نظام اسلامی و انقلاب اسلامی منصرف کند.

احیای پتانسیل های اقتصادی، فرصت های ویژه گردشگری و بومی سازی اشتغال، استراتژی توسعه و آبادانی

فرماندار ساری همچنین در جلسه بررسی طرح توجیهی ظرفیت های گردشگری "منطقه کنیم صحرا"، از استاندار ولایی و انقلابی مازندران جهت حضور در مناطق محروم بخش چهاردانگه شهرستان و تصویب بیش از ۷۵ مصوبه مربوط به بخش چهاردانگه در سفر شهرستانی به روستای اروست دهستان ولایت تشکر کرد.

نوبخت افزود: احیای پتانسیل های اقتصادی، فرصت های ویژه گردشگری و بومی سازی اشتغال، استراتژی ما جهت توسعه و آبادانی و تغییر به نفع مردم است.

وی ادامه داد: استقلال اقتصادی و رفاه عمومی، از شاخص های پیشرفت اقتصادی محسوب میشود. هم افزایی دستگاه های اجرایی و انجام زیر ساخت های لازم جهت آماده سازی و بهره برداری از این پروژه فرهنگی، اقتصادی و گردشگری در حال انجام است و میتوانیم از این سرمایه و فرصت برای رونق گردشگری در بخش چهاردانگه شهرستان ساری و اشتغال زایی استفاده کنیم.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه عوامل اصلی فقر شهری را باید در فقر روستاییان جستجو کرد و برنامه ما در شهرستان ساری شناسایی ظرفیت های توسعه در روستاها و بستن کمر همت در جهت بنیان کنی فقر روستایی است، گفت: از ۲۱۲ پروژه ی عمرانی، تولیدی، خدماتی و بهداشتی در هفته دولت ۵۴ پروژه در حوزه شهری با اعتبار ۳۵۶ میلیارد تومان و ۱۵۸ پروژه در مناطق روستایی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۴۴ میلیارد تومن افتتاح شده است که ۲۵ پروژه با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان مربوط به بخش چهاردانگه است.

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ نیز با توجه ویژه سازمان مدیریت برنامه و بودجه از مجموع ۱۳۷ میلیارد تومان مصوب کمیته برنامه ریزی، ۵۹ پروژه با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان مختص بخش چهاردانگه است، ضمن اینکه در مصوبات سفر رییس جمهور نیز ۱۵ پروژه با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان برای بخش چهاردانگه در نظر گرفته شده است که اینها نوید از نگاه ویژه دولت در حوزه های عمران، آبادی، توسعه و تغییر به نفع مردم در این بخش را میرساند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.