۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 828318

ایمپلنت دندان در حال حاضر بهترین درمان برای کاشت دندان طبیعی است و به دلیل مزایای آن بسیار مورد توجه قرارگرفته است.

هزینه انواع ایمپلنت دندان

هزینه ایمپلنت دندان در ایران متفاوت است و براساس مواردی مثل تعداد ایمپلنت دندان – مارک ایمپلنت دندان و هزینه های جانبی ایمپلنت دندان تعیین می شود.

اگر شما هم دندان از دست رفته دارید و میخواهید از هزینه ایمپلنت دندان در سال ۱۴۰۱ آگاه شوید با ما در ادامه همراه باشید.

هزینه انواع ایمپلنت دندان

بهترین درمان برای کاشت دندان طبیعی

ایمپلنت دندان برای کاشت دندان طبیعی استفاده می شود و اگر دندانی دارید که کشیده اید و یا به دلایل مختلفی از دست رفته است، بهترین روش برای شما کاشت ایمپلنت دندان است.

چندین روش برای کاشت دندان وجود دارد اما ایمپلنت دندان با پیشرفت علم دندانپزشکی بهترین روش و محبوبترین روش برای کاشت دندان طبیعی می باشد.

باتوجه به اینکه ایمپلنت دندان مطمئن ترین روش برای کاشت دندان با درصد موفقیت بالا است، محبوبیت بسیار زیادی در بین متخصصان ایمپلنت دندان و همچنین افرادی که به کاشت دندان نیاز دارند پیدا کرده است.

ایمپلنت دندان چگونه است ؟

ایمپلنت دندان یک پایه فلزی بنام فیکسچر است که درون استخوان فک قرار میگیرد و کار ریشه دندان را انجام می دهد.

طی یک جلسه جراحی ایمپلنت دندان ، پایه ایمپلنت درون استخوان فک قرار میگیرد و سپس روی آن از طریق بخیه بسته می شود.

بعد از گذشت ۲ مرحله و تقریبا ۳ ماه زمان نوبت به قالبگیری برای روکش ایمپلنت دندان می رسد تا تاج سفید رنگ دندان بر روی ایمپلنت قرار گیرد.

ایمپلنت دندان به دلیل بالاترین میزان موفقیت و همچنین طول عمر بالا طرفداران بسیاری دارد و امروزه بهترین روش کاشت دندان طبیعی است.

لیست هزینه ایمپلنت دندان در آبان ماه ۱۴۰۱

هزینه ایمپلنت دندان به مارک ایمپلنت ، تعداد ایمپلنت دندان ، جنس ایمپلنت و همچنین دستمزد متخصص ایمپلنت بستگی دارد که در ادامه لیست قیمت ایمپلنت را می توانید مشاهده کنید.

نام ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان

ایمپلنت کره ای دیو dio

۹.۰۰۰.۰۰۰ تومان

ایمپلنت کره ای sewonmedix

۸.۰۰۰.۰۰۰ تومان

ایمپلنت کره ای مگاژن

۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

ایمپلنت سوئیسی نئودنت

۱۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان

ایمپلنت سوئیسی اشترومن iti

۱۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان

ایمپلنت سوئیسی اشترومن SLA

۱۷.۰۰۰.۰۰۰۰ تومان

برای مشاهده ادامه لیست هزینه انواع ایمپلنت دندان به لینک زیر مراجعه کنید.

ایمپلنت-دندان//https://iricclinic.com

هزینه انواع ایمپلنت دندان

آیا ایمپلنت دندان دائمی است؟

ایمپلنت دندان به دلیل اینکه دقیقا مانند دندان طبیعی است طول عمر و کیفیت بسیار بالایی دارد و می توان گفت در صورت رعایت بهداشت دهان و دندان ، ایمپلنت دندان یک درمان دائمی است.

سوالی که اکثر افرادی که نیازمند ایمپلنت دندان هستند میپرسند این است که آیا ایمپلنت دندان دائمی است یا خیر؟

اگر از ایمپلنت دندان باکیفیت و جنس خوب استفاده کنید قطعا ایمپلنت دندان یک کاشت دندان طبیعی و دائمی است. همچنین طول عمر ایمپلنت دندان نیازمند رعایت بهداشت دهان و دندان و همچنین رعایت نکاتی است که دکتر ایمپلنت دندان توصیه میکند.

عوامل موثر در قیمت هر واحد ایمپلنت دندان

همانطور که گفتیم ایمپلنت دندان قیمت های متفاوتی دارد و هزینه ایمپلنت دندان بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود.

عوامل موثر در هزینه ایمپلنت عبارتند از :

  • جنس ایمپلنت دندان

  • مارک ایمپلنت دندان

  • تعداد ایمپلنت دندان

  • دستمزد متخصص ایمپلنت

  • هزینه درمان های جانبی ایمپلنت

در ادامه تمامی عوامل موثر در هزینه ایمپلنت دندان را شرح می دهیم توجه داشته باشید برای کاشت ایمپلنت دندان تمامی این موارد را مدنظر داشته باشید.

جنس و مارک ایمپلنت دندان

جنس ایمپلنت و مارک ایمپلنت دندان از عوامل مهم در قیمت هر واحد ایمپلنت دندان است. به عنوان مثال مارک ایمپلنت کره ای دیو قیمتی حدودا ۹ میلیون تومانی دارد.

برای مشاهده قیمت ایمپلنت کره ای در تهران به صفحه زیر مراجعه کنید.

ایمپلنت-کره-ای/https://iricclinic.com

اما ایمپلنت سوئیسی نئودنت با همان کیفیت ۳ میلیون تومان گرانتر است و قیمتی معادل ۱۲ میلیون تومان در سال ۱۴۰۱ دارد.

به اینصورت مشخص می شود که مارک و جنس ایمپلنت دندان در قیمت نهایی ایمپلنت تاثیرگذار است و باید به این نکته توجه داشته باشید.

تعداد ایمپلنت دندان

تعداد ایمپلنت دندان در قیمت هر واحد ایمپلنت تاثیرگذار است. یکی از سوالاتی که پرسیده می شود اینست که هر واحد ایمپلنت دندان یعنی چه ؟ هر واحد ایمپلنت دندان به تعداد دندان های از دست رفته می گویند به عنوان مثال اگر ۲ دندان از دست رفته دارید نیازمند ۲ واحد ایمپلنت دندان هستید.پس تعداد ایمپلنت دندان به قیمت نهایی ایمپلنت دندان می افزاید و مثلا ۱ واحد ایمپلنت دندان مگاژن ۱۰ میلیون تومان است که اگر ۲ واحد ایمپلنت دندان نیاز داشته باشید قطعا قیمت آن بیشتر می شود.

دستمزد متخصص ایمپلنت دندان

این مورد را در نظر بگیرید که ایمپلنت دندان یک جراحی تخصصی و مهم است به همین دلیل باید متخصص ایمپلنت دندان با تجربه و کاربلد را انتخاب کنید.دستمزد دکتر ایمپلنت دندان در تهران بر اساس میزان تجربه دکتر ایمپلنت تعیین می شود و هزینه دستمزد متخصص ایمپلنت به هزینه نهایی ایمپلنت دندان اضافه می شود.

دستمزد متخصصین ایمپلنت دندان در مطب ها و مناطق مختلف تهران متفاوت است و هر یک هزینه متفاوتی را برای ایمپلنت دندان در نظر میگیرند.

هزینه درمان های جانبی ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان ممکن است نیازمند درمان های جانبی مانند جراحی لثه – سینوس لیفت – پیوند استخوان و ... باشد که این درمان ها هزینه های جداگانه ای دارند.به عنوان مثال افرادی که مدت زمان زیادی است دندان خود را از دست داده اند معمولا دچار تحلیل استخوان می شوند و استخوان فک در ناحیه دندان از دست رفته دچار ضعف می شود.

در این حالت نیازمند پیوند استخوان است تا میزان ضخامت و قطر استخوان فک به میزان کافی برسد و بتوان کاشت ایمپلنت دندان را انجام داد.پس پودر استخوان به جهت بازسازی استخوان ناحیه مورد نظر مورد استفاده قرار میگیرد و هزینه این درمان به هزینه ایمپلنت دندان نیز اضافه خواهد شد.

همچنین درمان های دیگر نیز اگر مورد نیاز باشند باید انجام شوند تا کاشت ایمپلنت دندان به خوبی انجام شود و هر کدام از درمان های جانبی هزینه جداگانه دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.