کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بنا بر تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، با ورود سامانه بارشی که از صبح امروز وارد منطقه شده است، ساکنان مناطق مختلف استان به ویژه در نواحی غربی و مرکزی، در ساعات آینده شاهد بارندگی خواهند بود.

دمای هوا در خراسان رضوی کاهش می‌یابد/ورود سامانه بارشی

به گزارش قدس خراسان آنلاین، زهرا عنایتی اظهار کرد: استان خراسان رضوی به ویژه مناطق غربی و مرکزی تحت تاثیر این سامانه قرار خواهند گرفت که در روز جمعه میزان بارندگی ها به اوج خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: پیش بینی می شود این بارندگی ها در مناطق شمالی و کوهستانی استان همراه با جاری شدن سیلاب و رواناب باشد و بارش ها در ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت تگرگ صورت گیرد.

وی بیان کرد: این سامانه بارشی علاوه بر کاهش دما، سبب وزش باد در مناطق جنوبی و شرقی استان خواهد شد که این سامانه از اوایل وقت روز شنبه آینده نیز به تدریج از استان خارج می شود.

عنایتی گفت: در شبانه‌روز گذشته، گلمکان و مه ولات به ترتیب با یک و ۲۰ درجه سلسیوس، سردترین و گرمترین مناطق استان بوده اند و در همین بازه زمانی کلانشهر مشهد نوسانات دمایی چهار تا ۱۵ درجه ای را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پیش بینی می شود دمای هوای مشهد امروز با افزایش نسبی در مقایسه با دیروز بین ۹ تا ۲۰ درجه در نوسان باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.