گرمای بیش از حد هوا در دوحه میزبان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی فوتبال ولز را مجبور به تغییر زمان جلسات تمرینی کرد.

گرمای هوا، ساعت تمرین حریف ایران را تغییر داد

به گزارش قدس آنلاین، اسکای اسپورت نوشت: ولز مجبور شد برنامه‌های تمرینی خود در جام جهانی را به دلیل گرمای بیش از حد دوحه تغییر دهد.

تیم رابرت پیج قرار بود تمرینات روزانه خود را از ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی در قطر قبل از افتتاحیه مسابقات خود با ایالات متحده در روز دوشنبه آغاز کند.

اما با وجود اینکه اواسط نوامبر است، دمای هوا در بعد از ظهر بالاتر از حد متوسط ‌و بالای ۳۰ درجه سانتیگراد بوده است.

ولز اکنون ساعت ۴ بعدازظهر به وقت محلی روز پنجشنبه تمرین خواهد کرد و به احتمال زیاد تمام جلسات تمرینی آینده در اواخر روز برگزار خواهد شد.

جام جهانی ۲۰۲۲ برای اولین بار به دلیل عدم امکان بازی فوتبال در ماه های تابستانی قطر با دمای بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد به زمستان تغییر یافت.

تمام هشت استادیوم میزبان بازی‌های جام جهانی دارای تهویه هوا خواهند بود، اما پیج این سوال را مطرح کرد که آیا بازیکنان پس از بازدید از این کشور خلیج‌فارس در ماه ژوئیه، از مزایای آن برخوردار خواهند بود یا خیر.

پیج که دومین بازی گروهی تیمش با ایران از ساعت ۱۳ به وقت محلی آغاز می‌شود، گفت: آنها تمام تلاش خود را برای مقابله با آن (گرما) انجام داده‌اند. من به استادیومی رفتم که در آن سه بازی خود را برگزار می‌کنیم و این استثنایی است.

وی یادآور شد: آنها واحدهای تهویه مطبوع را در اطراف زمین قرار داده‌اند و می‌توانستم آن را از جایی که ایستاده بودم، احساس کنم. مطمئن نیستم که بازیکنان آن را از وسط زمین احساس کنند و مطمئنا هواداران ما از بالای جایگاه احساس نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.