۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 828367

کاپیتان تیم ملی کره جنوبی به دلیل استفاده از محافظ صورت با عدد حک شده هفت بر روی آن از طرف فیفا و فدراسیون فوتبال کره اخطار گرفت.

فیفا به سون هیونگ مین اخطار داد

به گزارش ایرنا از خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، سون هیونگ مین برای اولین جلسه تمرینی خود در قطر پیش از آغاز جام جهانی یک محافظ مشکی روی صورت آسیب دیده خود زد که شماره «۷» در سمت چپ محافظ با رنگ سفید روی آن نوشته شده بود اما اکنون این عدد باید برای مسابقات حذف شود.

یکی از مقامات فدراسیون فوتبال کره (KFA) امروز گفت که فیفا استفاده سون از محافظ صورت را در صورتی که مهاجم تاتنهام هاتسپر از نظر پزشکی مجوز لازم برای بازی داشته باشد، تایید کرده است، اما این کار را تحت یک شرط انجام داد.

این مسئول KFA ادامه داد: برای مسابقات جام جهانی، او محافظی بزند که شماره ۷ روی آن نوشته نشده باشد.

طبق مقررات فیفا، وسایل محافظ صورت نباید دارای شماره، نام یا حتی نشانی از تیم ملی بازیکن باشد. محافظ نیز باید مشکی یا همرنگ لباس بازیکن باشد.

فیفا به سون هیونگ مین اخطار داد

سون در جریان بازی لیگ قهرمانان اروپا در اول نوامبر دچار شکستگی‌های متعدد اطراف چشم چپ خود شد و سه روز بعد تحت عمل جراحی قرار گرفت.

او روز چهارشنبه در اولین جلسه خود با کره جنوبی با محافظ صورت کربنی خود به سبک زورو که توسط تاتنهام قبل از سفر سون به قطر تهیه شده بود، شرکت کرد.

سون بعد از جلسه گفت که با محافظ صورت خیلی احساس راحتی می‌کرد، اگرچه هنوز مطمئن نبود که دقیقا چه زمانی می‌تواند بازی کند.

اولین بازی کره جنوبی در گروه H پنجشنبه آینده برابر اروگوئه است.

سون در جلسه تمرین صبح روز پنجشنبه در مرکز آموزشی ال اگلا شرکت کرد. سرمربی پائولو بنتو یک جلسه دیگر را برای ساعت ۵ بعد از ظهر برنامه‌ریزی کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.