رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز گذشته در جاده‌های شمال آغاز شده و تا روز شنبه در محورها ادامه خواهد داشت.

ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال

به گزارش قدس آنلاین، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه‌ مازندران امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌گویی، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در جاده‌های شمال مقطعی پرحجم است.

وی افزود: معمولا طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه شاهد افزایش حجم ورودی و روزهای جمعه شاهد افزایش حجم خروجی در جاده‌های شمال هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ فردا در محور هراز، بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن به‌صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می‌شود.

وی یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز پنج‌شنبه از مرزن‌آباد به کرج ممنوع بوده و اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزادراه تهران - شمال به مرزن‌آباد یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان براساس شرایط ترافیکی در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد، گفت: توجه به توصیه‌های پلیس سفر ایمن و سلامت رانندگان و خانواده‌های آنان را رقم می‌زند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.