وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اظهارات سلبریتی ها گفت: بارها از همه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه خواسته‌ایم که به دو قطبی‌سازی در جامعه کمک نکنند و به اختلافات دامن نزنند.

قطعاً مطالبات مردم برای برخورد با سلبریتی های دروغ پراکن دنبال میشود

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پاسخ به این پرسش که آیا این وزارتخانه برای پیگیری و تحقق خواسته مردم برای مقابله با نشر اکاذیب توسط برخی سلبریتی‌ها برنامه‌ای دارد؟ گفت: قطعاً مطالبات مردم در پویش‌های «فارس من» در این مورد دنبال می‌شود. در «فارس من» هم عده زیادی مطالبات خود را مطرح می‌کنند و این ابتکار خوبی است که خبرگزاری فارس انجام داده است.

وی افزود: در این پویش‌ها، مطالبات مردم خیلی مورد توجه قرار می‌گیرد که در مورد پویشی هم که درباره سلبریتی‌ها ثبت شده هم تفاوتی ندارد و مثل همه سوژه‌ها مورد پیگیری ما قرار می‌گیرد.

اسماعیلی تصریح کرد: ما هر موردی که در پویش‌های «فارس من»، باشد از نقد، انتقاد و پیشنهاداتی که مردم راجع‌به ما داشته باشند، حتماً به آن توجه می‌کنیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: ما بارها از همه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه خواسته‌ایم که به دو قطبی‌سازی در جامعه کمک نکنند و به اختلافات دامن نزنند؛ اگر جایی ابهام وجود دارد، ما باید ابهام را برطرف کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: من منکر بعضی از نارسایی‌ها نیستم و اعتراض را حق همه از جمله هنرمندان و سلبریتی‌ها می‌دانیم؛ ایرادی ندارد که یک شخصیت هنری و فرهنگی ما نسبت به یک نقصی هشدار دهد، اما چیزی که نباید اتفاق بیفتد، قانون‌شکنی است.

وی تصریح کرد: ما گاهی اوقات می‌بینیم که بر اثر تروریسم رسانه‌ای و فضایی که ایجاد می‌شود، یک عده به دنبال قانون‌شکنی هستند، من از همه کسانی که محل مراجعه مردم هستند می‌خواهم که به ایجاد وحدت در جامعه کمک کنند و جلوی انشقاق را بگیرند و اجازه ندهند که دشمنان از این فضا سوءاستفاده کنند.

اسماعیلی یادآوری کرد: ۲ ماه پیش که این اتفاقات شروع شده بود، گفتم که دشمنان به دنبال ایجاد انشقاق و از بین بردن وحدت سرزمینی ما هستند و هم‌اکنون خودشان به این قضیه اعتراف می‌کنند. شبکه‌های معاند که علیه هم حرف می‌زنند، خودشان می‌گویند که یکی از شبکه‌ها به دنبال تجزیه‌طلب‌ها رفته و این نشان می‌دهد پشت سر این شبکه‌ها، سرویس‌های جاسوسی وجود دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: با وجود روشن بودن این مسئله، همچنان عده‌ای تلاش دارند خودشان را به تغافل بزنند؛ طبیعی است که قانون، محور کار است و ما وفق قانون موظفیم که به نگرانی‌های مردم در این زمینه پاسخ دهیم و با قانون عمل می‌کنیم.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.