کارگردان و بازیگر جوان تئاتر تربت حیدریه با تاکید بر مشکلات و موانع تولید تئاتر گفت: کمبود سالن‌های استاندارد یکی از مشکلات عدیده تئاتر در شهرستانها است.

کمبود سالن‌ یکی از مشکلات عدیده تئاتر در شهرستانها است

به گزارش قدس خراسان آنلاین، احمد اکبرزاده اظهار کرد: در تربت حیدریه فقط یک سالن کوچک داریم که همان یک سالن باید جوابگوی اجرای عموم چند گروه نمایشی باشد و در نهایت گروه‌ها مجبورند طی سال به‌صورت فشرده تمرین کنند. همچنین اینکه مشکلات مالی زیادی گریبان‌گیر همه گروه‌های تاتری‌ است مسئولین باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند چراکه یک هنرمند تئاتر باید با فکری آزاد تنها به تهیه و تولید اثر نمایشی‌اش بپردازد.

کارگردان و بازیگر جوان تئاتر تربت حیدریه که امسال با نمایش «انتظار با بوی نرگس» در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر استان خراسان رضوی حضور خواهد داشت در خصوص این نمایش گفت: موضوع نمایش انتظار با بوی نرگس در رابطه با جنگ در حلبچه است که که در آن پرستاری در یک بیمارستان که مجروحان شیمیایی زیادی دارد در انتظار شوهرش است.

وی با اشاره به اهمیت نقش زن در این اظهار کرد: این نمایش توجه ویژه‌ای به پرستاران از جان گذشته دوران جنگ تحمیلی که دوشادوش مردان غیور ایران دلاوری و جان‌فشانی کردند، دارد.

اکبرزاده با بیان اینکه کلیه هزینه های مالی نمایش «انتظار با بوی نرگس» را خودم متقبل شدم، ادامه داد: نکته‌ای که در زمان تهیه و تولید این اثر نمایشی خیلی بنده و گروهم را اذیت کرد، نداشتن یک سالن خوب برای تمرین بود اما در نهایت در کنار این مشکل و تمام مشکلات و دست اندازها، گروه خوبی دورهم جمع شدیم. بنده و گروهم تصمیم گرفتیم اجرای عموم نمایش «انتظار با بوی نرگس» را به شهدای مدافع سلامت میهن عزیزمان تقدیم کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.