کروات‌ها با یک تساوی در آخرین بازی از مرحله گروهی صعود می‌کنند، اما شیاطین سرخ فقط نیاز به برد دارند.

گزارش زنده: کرواسی صفر- بلژیک صفر

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی کرواسی که جام جهانی 2022 را با تساوی مقابل مراکش آغاز کرد، در دومین دیدار برابر کانادا به پیروزی چهار بر یک دست یافت تا صدرنشین گروه F شود ولی آنها برای راهیابی به جمع 16 تیم نهایی این رقابت‌ها نیاز به حداقل یک تساوی دارند و شکست در این مسابقه(در صورت برد مراکش در بازی همزمان برابر کانادا) منجر به حذف‌شان خواهد شد ولی در آن سوی میدان بلژیک نیز فقط باید به پیروزی برسد و تساوی مقابل کروات‌ها آنها را به کشورشان برمی‌گرداند!

جدول لحظه‌ به لحظه گروه F

همراه با گزارش لحظه به لحظه اتفاقات و حواشی بازی تیم‌های ملی کرواسی و بلژیک در همین صفحه از "ورزش سه" باشید:

جام جهانی 2022 قطر - گروه F - دور سوم
ورزشگاه: الثمامه(شهر دوحه) - تماشاگر: ...
پنج‌شنبه: 1401/09/10 - ساعت 18:30
داور: آنتونی تیلور(انگلیس)/ کمک‌ها: گاری بسیچ و آدام نون(انگلیس)/ داور چهارم: ایستوان کواچس(رومانی)

گزارش زنده: کرواسی صفر- بلژیک صفر

تیم ملی کرواسی
دومینیک لیواکوویچ، دژان لوورن، جوسکو گواردیول، یوسیپ یورانوویچ، بورنا سوسا، مارسلو بروزوویچ، لوکا مودریچ، متئو کوواچیچ، آندره کراماریچ، ایوان پریشیچ و مارکو لیواجا.
سرمربی: زلاتکو دالیچ

گزارش زنده: کرواسی صفر- بلژیک صفر

تیم ملی بلژیک
تیبو کورتوآ، لئاندر دندونکر، توبی آلدرویرلد، یان فرتونگن، اکسل ویتسل، کوین دی‌بروینه، توماس مونیه، تیموتی کاستانیه، لئاندرو تروسارد، یانیک کاراسکو و دریس مرتنز.
سرمربی: روبرتو مارتینز

گزارش زنده: کرواسی صفر- بلژیک صفر

لحظات حساس

دقیقه 1: بلژیک خیلی خوش‌شانس بود که هفت ثانیه پس از شروع بازی دروازه‌اش باز نشد. کرواسی که بازی را شروع کرد، روی یک توپ بلند پشت مدافعان قرمزپوش، اولین موقعیت جدی را خلق کرد که سرتوپ و شوت تماشایی ایوان پریشیچ با کمترین فاصله از کنار دروازه تیبو کورتوآ به بیرون رفت.
دقیقه 11: کاراسکو فرصت عالی گلزنی برای بلژیک را هدر داد و شوت او از زاویه بسته پس از برخورد به مدافع کرواسی به کرنر رفت.
دقیقه 13: پاس در عمق تماشایی کوین دی‌بروینه را مرتنز نتوانست استفاده کند و ضربه بغل پای او از بالای دروازه کرواسی راهی اوت شد.

در حاشیه

* ترکیب تیم ملی کرواسی در دیدار امشب مقابل بلژیک، نسبت به مسابقه اخیرشان که کانادا را شکست دادند، هیچ تغییری نداشته است.
* بلژیک با 4 تغییر نسبت به بازی قبل که برابر مراکش شکست خورد، امشب دیدار با کرواسی را آغاز کرده که لئاندرو تروسارد، تورگن هازارد، ادن هازارد و میچی باتشوایی، از جمع نفرات اصلی خارج شده‌اند.
* رئیس جمهوری کرواسی برخلاف دیگر مقامات کشورها و فدراسیون‌ها در جایگاه ویژه ننشست و تصمیم گرفت در جمع هواداران‌شان حضور پیدا کند.
* مارتینز پس از هدر رفتن دو موقعیت جدی بلژیک تا دقیقه 15 افسوس فرصت‌های از دست رفته را خورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.