مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران از بهره‌برداری فازهای مختلف پروژه‌های مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در ۹ استان در دهه مبارک فجر خبر داد.

پروژه توانبخشی ایثار ۹ استان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، شاهرخ رامزی با اعلام این خبر، توضیح داد: امسال بر اساس برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران مقرر شده است فازهای مختلف پروژه‌های مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار که بیش از ۵۰ درصد آن ساخته شده است در ۹ استان به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه هر پروژه سه فاز دارد، ادامه داد: در ایام دهه مبارک فجر فاز اقامتی در استان اردبیل، آمفی‌تئاتر و فاز فرهنگی در استان آذربایجان غربی و فاز ورزشی و استخر در استان گلستان و همچنین مجتمع توانبخشی در استان قم به طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در سفرهای استانی رئیس جمهور مبالغ مناسبی برای مجموعه توانبخشی در نظر گرفته شده است، گفت: تخصیص‌های لازم انجام و هزینه شده و در بقیه استان‌ها هم رشد خوبی درحوزه اتمام پروژه‌های توانبخشی انجام خواهد شد. در حوزه ساخت و ساز اداری هم کارهای بسیار خوبی انجام شده و در چند استان در حال ساخت ساختمان اداری هستیم.

وی یادآور شد: رویکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه خدمت به‌موقع به ایثارگران است از این رو تبدیل ساختمان‌های استیجاری به ملکی در برنامه‌های بنیاد قرار دارد که به همین منظور امسال ۱۲ ساختمان استیجاری تبدیل به ساختمان ملکی شد و تبدیل بقیه هم در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد با ارائه توضیحی درباره ساخت ساختمان ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ساخت این ساختمان در سال ۱۳۹۵ شروع شد و سه سال هم سفت‌کاری ساختمان طول کشید. ساخت این پروژه ۲ سال متوقف شد و از سال قبل که تیم جدید معاونت توسعه مدیریت بنیاد مستقر شد، با همت این معاونت به پایان رسید و در این یک سال سه معاونت «توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی»، «حقوقی و امور مجلس» و «فرهنگی و آموزشی» بنیاد در این ساختمان مستقر شده‌اند و دو معاونت باقیمانده هم تا پایان سال در این ساختمان مستقر می‌شوند.

رامزی تأکید کرد: کل نیروهای ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این ساختمان مستقر می‌شوند تا ارباب رجوع برای دسترسی به واحدهای مختلف بین ساختمان‌های ستادی در سطح شهر تهران سرگردان نباشند چون ۲۰ ساختمان در ستاد بنیاد وجود دارد و این امر از لحاظ هزینه‌کرد، نگهداری ساختمان‌ها و سردرگرمی ایثارگران ایجاد زحمت می‌کرد.

وی ادامه داد: با این‌کار هزینه‌ها کاهش می‌یابد و ارباب‌رجوع به راحتی می‌تواند به واحدهای مختلف دسترسی داشته باشد و رضایت خاطر این عزیزان هم جلب می‌شود.

مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت استانداردسازی فضای اداری گفت: ابن امر در فضای اداری بنیاد در دستور کار قرار دارد و بنیاد استان‌ها هم در این زمینه اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

رامزی خاطرنشان کرد: پیمانکار بر اساس قرارداد تا خرداد ۱۴۰۲ ساختمان ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران را به طور کامل تحویل خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.