۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 837188

تصاویری از مدل واقعی وان پلاس ۱۱ در فهرست TENAA منتشر شده است که با رندرهای قبلی این دستگاه مطابقت دارند.

افشای تصاویر گوشی وان‌پلاس ۱۱ +عکس

به گزارش قدس آنلاین، وان پلاس خود را برای معرفی وان پلاس ۱۱ در چین آماده می کند. از آن جا که این دستگاه اخیراً گواهی TENAA را دریافت کرده بنظر میرسد زمان زیادی تا رونمایی از آن باقی نمانده است. اکنون این مرجع صدور گواهی چینی، تصاویری از نمونه ی واقعی گوشی مذکور به اشتراک گذاشته است.

با توجه به رندرهای متعدد فاش شده از وان پلاس ۱۱ و به لطف تصویر واقعی این دستگاه، اکنون تاحدود زیادی از طراحی آن اطلاع داریم. بااین حال بیشتر پنل پشتی این گوشی را مشاهده کرده ایم ولی تصاویر منتشر شده در فهرست TENAA ظاهر جلوی آنرا نیز نشان می دهد.

افشای تصاویر گوشی وان‌پلاس ۱۱ +عکس

همان طور که Gizmochina اشاره می کند، تصاویر جدید وان پلاس ۱۱ نشان می دهد پشت گوشی از جزیره ی دوربین تقریباً دایره ای بهره می برد که چهار حلقه در آن به چشم می خورد. یکی از این حلقه ها جایگاه فلش ال ای دی است و سه حلقه ی دیگر نیز دوربین ها را در خود جا داده اند. علاوه براین برند Hasselblad در وسط ناحیه ی دوربین این دستگاه حک شده است. در لبه ی سمت راست گوشی شاهد دکمه ی دوحالته ی تنظیم هشدار و دکمه ی پاور هستیم و دکمه های تنظیم بلندی صدا نیز در لبه ی سمت چپ تعبیه شده اند.

وان پلاس ۱۱ از نمایشگر خمیده استفاده می کند و دوربین سلفی در بریدگی پانچ هول گوشه ی سمت چپ آن قرار دارد.

مشخصات وان پلاس ۱۱

TENAA اخیراً مشخصات وان پلاس ۱۱ را نیز فاش کرده است. طبق اطلاعات این فهرست، گوشی پرچم دار بعدی وان پلاس از صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED با وضوح ۳۲۱۶ در ۱۴۴۰ پیکسل (QHD پلاس) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. این دستگاه همچنین به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز شده، ابعاد آن ۱۶۳٫۱ در ۷۴٫۱ در ۸٫۵۳ میلی متر و وزن آن حدود ۲۰۵ گرم است.

افشای تصاویر گوشی وان‌پلاس ۱۱ +عکس

قلپ تپنده ی وان پلاس ۱۱، تراشه ی Snapdragon ۸ Gen ۲ است و حداکثر با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی عرضه خواهد شد. این دستگاه از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره خواهد برد و از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. گوشی مذکور بطور پیش فرض با سیستم عامل اندروید ۱۳ به فروش خواهد رسید.

از دیگر ویژگی های موردانتظار وان پلاس میتوان به دوبین اصلی آن اشاره کرد که از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX۸۹۰ بهره خواهد برد. یک دوربین اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی، سیستم دوربین پشتی این دستگاه را تکمیل می کنند. در نهایت، دوربین سلفی این محصول ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.