عضو کمیسیون امور داخلی و شورای مجلس گفت: تحقیق و تفحص از استانداری خراسان رضوی کلید خورده و گمانه زنی‌هایی مبنی بر سیاسی بودن این حرکت وجود دارد که من آن را نه تائید و نه رد می‌کنم! 

تحقیق و تفحص از استانداری تسویه حساب سیاسی است؟/ نمایندگان مشهدی بین دانشجویان بروند

جلال رشیدی کوچی در گفت و گو با قدس خراسان با اشاره به آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از استانداری خراسان رضوی گفت: تحقیق و تفحص از استانداری خراسان رضوی در مجلس رای آورده و در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها برای اعضا این کمیته رای گیری و اعضا آن نیز مشخص شدند، این به معنا این است که قطعا انجام شده و کلید خورده است.

وی در پاسخ به این سوال که تسویه حساب‌های سیاسی در این اقدام دخیل بوده یا خیر؟ توضیح داد: اینکه گمانه زنی‌هایی وجود دارد و مسائلی که در مورد تسویه حساب‌های سیاسی مطرح می‌کنند را من نه تائید و نه رد می‌کنم، نظر خاصی هم در این مورد ندارم، آنچه می‌دانم این است که کسانی که عضو این کمیته شده‌اند، کاملا بی طرفانه و براساس قسمی که خورده‌اند باید کار را انجام بدهند که غیر از این هم نخواهد بود.


کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی همچنین درباره ادامه روند فیلترینگ نیز تصریح کرد: ما دیگر در مجلس چیزی به نام طرح صیانت نداریم و اگر نمایندگان درباره آن صحبتی می‌کنند نظر شخصی خودشان است و ربطی به مجلس ندارد. اما درباره فیلتریگ این روش جوابگو نیست و قطعا نمی‌تواند به اهداف مدنظر برسد.

وی افزود: بارها و بارها نشان داده شده که این روش صحیح نیست، ما باید در بحث فیلترینگ تجدیدنظر اساسی کنیم و روش‌هایی را پیش ببریم که هم بحث امنیتمان خدشه دار نشود و هم رضایتمندی مردم و امینت اقتصادی مان نیز حفظ شود. به نظر من دولت میتواند با توجه به آرام شدن فضا و بهتر شدن فضا قدم هایی را برای افزایش رضایتمندی مردم بردارد در این مورد.


نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد خاطرنشان کرد: ما امروز نیاز به افزایش فضای گفت‌وگو هستیم و شما می‌بیند در دانشگاهی که نظرات مخالف به صورت کامل بیان می‌شود هیچ کس به دیگری تعرض نمی‌کند و در یک فضای دغدغه مندانه همه نیازها و مشکلات گفته می‌شود، وظیفه ما این است که بیشتر در این فضاها حضور پیدا کنیم.


وی در پایان گفت: برداشت من از صحبت اکثر دانشجویان مشهد که روز گذشته در دانشگاه فنی شهید منتظری برگزار شد، این بود که خیلی دلشان می‌خواهد نمایندگان مشهد نیز در بین آن ها حضور داشته باشند و مطالباتشان را بشنوند و پیگیری کنند، این خواسته به حقی است که امیدوارم این اتفاق هم بیفتد.

گفتگو: نوید زنده روحیان


انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.