ششمین همایش هم اندیشی اتحادیه جهانی زنان مسلمان با حضور ۷۰ مهمان از کشورهای مختلف دنیا در مشهد برگزار شد.

ششمین همایش هم اندیشی اتحادیه جهانی زنان مسلمان در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس خراسان، دکتر لاله افتخاری، درباره برگزاری گردهمایی زنان مسلمان( همایش سالانه اتحادیه بین المللی بانوان مسلمان ) که امروز، ۲۹ دی ماه در مشهد برگزار شد گفت: توفیق پیدا کردیم در این هفته میزبان بیش از ۷۰ نفر مهمانانی از کشورهای مختلفدنیا که دعوت اتحادیه جهانی زنان مسلمان را پذیرا بودند در مشهد باشیم تا در همایش بانوی مهر حضور یابند.

دبیر کل اتحادیه زنان مسلمان با بیان اینکه این ششمین همایش بود که اتحادیه جهانی زنان مسلمان جهان برگزار کرد، تصریح کرد: هدف این اتحادیه شناسایی ظرفیت های بانوان در جهان اسلام است. بررسی مسائل و مشکلات آنها و ارائه راهکار است که به فعلیت درآمدن استعدادهای بالقوهاین بانوان مورد توجه است.

وی افزود: امسال هم همایش بانوی مهر با حضور ۱۰۰۰ نفر از کشور ایران وسایر کشور ها برگزار شد. این همایش به صورت علمی و پژوهشی و تبلیغی و ترویجی بود که نزدیک به دو هزار اثر فرهنگی ترویجی ارسال شد و حدود ۱۰۰۰ مقالهو آثار پژوهشی جمع بندی شد. ما در پی این هستیم که فرهنگ فاطمی را و آنچه که دغدغه مقام معظم رهبری است مثل فرهنگ، جمعیت، مادر فاطمی و تمدن نوین اسلامی را به بحث بگذاریم و دیدگاه ها را کشورهای مختلف بشناسیم.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.