۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 845335

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با حضور هواداران روز پنج شنبه شروع می‌شود.

برنامه مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در حالی روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می‌شوند که شاهد بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها خواهیم بود و حضورشان شور و هیجان ویژه‌ای به مسابقات می‌دهد و بازیکنان با انگیزه بیشتری در زمین مسابقه حضور می‌یایند.

استقلال - ملوان انزلی/ روز پنج شنبه ساعت ۱۵

آبی پوشان پایتخت هفته گذشته در دقایق پایانی بازی برابر تیم سپاهان شکست خوردند و با ۲۷ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند.

جایگاه ساپینتو با ۲ باخت متوالی تیم استقلال در خطر است و او نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند، اما علی فتح الله زاده همچنان از او حمایت می‌کند.

استقلالی‌ها می‌خواهند با حمایت هواداران خود برابر قوهای سپد انزلی به برتری برسند تا اختلاف خود را با صدر جدول کاهش بدهند و در کورس مدعیان قهرمانی بمانند.

ساپینتو به خوبی می‌داند که تیمش باید این بازی را پیروز شود در غیر این صورت او و همکارانش به درب خروجی باشگاه استقلال نزدیک‌تر می‌شوند.

سیاوش یزدانی مدافع استقلال بعد از بازی با سپاهان از سوی ساپینتو کنار گذاشته شد، اما به خاطر مبلغ قراردادش نمی‌توانند با این بازیکن فسخ کنند.

ساپینتو در نخستین حضورش در استقلال توانست برابر تیم ملوان به برتری پرگل دست یابد، اما حاشیه‌ها و جنجال‌های او از این بازی شروع شد و به برانکارد ضربه زد، اما بعد از پایان بازی از تیم پزشکی عذرخواهی کرد.

در آن طرف، تیم ملوان بندر انزلی با ۲ برد متوالی توانسته از قعر جدول جدا شود و با ۱۸ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

شاگردان مازیار زارع قصد دارند از تیم استقلال در ورزشگاه آزادی امتیاز بگیرند و روند رو به رشد خود را ادامه بدهند، اما کار سختی در حضور هواداران پرشور حریف دارند.

قوهای سپید انزلی ۷ هفته شکست نخوردند و آخرین شکست آن‌ها برابر پرسپولیس بوده است. آن‌ها نمی‌خواهند روند شکست ناپذیری شان برابر استقلال قطع شود

این ۲ تیم در اوایل اسفند ماه هم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند. البته تیم ملوان برابر تیم نفت مسجد سلیمان در جام حذفی شکست خورده بود، اما این تیم شمالی به علت استفاده از بازیکن غیر مجاز سوی تیم حریف دوباره به این رقابت‌ها بازگشت.

سید حسین حسینی، مهدی مهدی پور، محمد حسین مرادمند به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم خود در این بازی نیستند و پیمان بابایی هم به علت محرومیت غایب این بازی است. سیاوش یزدانی هم با نظر کادر فنی از تیم استقلال کنار گذاشته شده است.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۳ بر یک به نفع استقلال به پایان رسید.

نساجی مازندران - سپاهان اصفهان/ روز پنج شنبه ساعت ۱۵

در حالی که قرار بود بازی نساجی و سپاهان ساعت ۱۷ در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شود، اما این بازی به علت حضور تماشاگران ۲ ساعت زودتر برگزار خواهد شد.

تیم نساجی مازندران هفته گذشته برابر تیم مس رفسنجان به تساوی دست یافت و با کسب ۲۱ امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان مطهری می‌خواهند با حضور هواداران خود برابر تیم سپاهان به برتری دست یابند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند، اما با حریف قدرتمندی مواجه هستند.

حضور هواداران نساجی در این بازی می‌تواند کمک حال مطهری و بازیکنان باشد تا با حمایت طرفداران خود بتوانند تیم سپاهان را شکست بدهند و نوار بردهای این تیم را قطع کنند.

در آن طرف، تیم سپاهان هفته گذشته با برد برابر استقلال ۳۰ امتیازی شد و این تیم اصفهانی این برد با روحیه مضاعف به مصاف تیم نساجی می‌رود.

شاگردان مورایس به برد این بازی نیاز مبرم دارند تا اختلاف خود را با پرسپولیس در صدر جدول کاهش بدهند و هم روند رو به رشد خود را تداوم ببخشند، اما در حضور هواداران پرشور مازندرانی کار سختی پیش رو دارند.

سپاهانی‌ها با ۲۳ گل زده بهترین خط حمله لیگ برتر فوتبال را در اختیار دارند و آن‌ها می‌خواهند تعداد گل‌های خود را در این بازی افزایش بدهند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بریک به نفع سپاهان به پایان رسید.

جمعه ۷ بهمن

آلومینیوم اراک- صنعت نفت آبادان - ساعت ۱۴- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
ذوب آهن اصفهان- تراکتور تبریز - ساعت ۱۴- ورزشگاه فولادشهر فولادشهر
پیکان تهران - مس کرمان - ساعت ۱۴- ورزشگاه انقلاب کرج
گل گهر سیرجان - مس رفسنجان - ساعت ۱۵- ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان
نفت مسجد سلیمان- هوادار تهران - ساعت ۱۶- ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان
فولاد خوزستان- پرسپولیس - ساعت ۱۷:۱۵- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.