۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 845358

بر اساس ارقام اعلام شده در پایگاه اینترنتی «اویل پرایس»، در معاملات روز پنج شنبه ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳، بهای هر بشکه نفت سبک شیرین آمریکا برای تحویل در ماه فوریه، با ۶۰ صدم درصد افزایش در مقایسه با پایان معاملات روز چهارشنبه ، ۸۰ دلار و ۶۳ سنت معامله شد.

افزایش بهای جهانی نفت

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس ارقام اعلام شده در پایگاه اینترنتی «اویل پرایس»، در معاملات روز پنج شنبه ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳، ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران، بهای هر بشکه نفت سبک شیرین آمریکا(وست تگزاس اینترمدیت WTI) برای تحویل در ماه فوریه، با ۶۰ صدم درصد افزایش در مقایسه با پایان معاملات روز چهارشنبه(۸۰ دلار و ۱۵ سنت)، ۸۰ دلار و ۶۳ سنت معامله شد.

بهای هر بشکه نفت برنت دریای شمال(نفت پایه اروپا) نیز برای تحویل در ماه مارس با ۴۵ صدم درصد افزایش در مقایسه با پایان معاملات روز قبل(۸۶ دلار و ۱۲ سنت)، به رقم ۸۶ دلار و ۵۱ سنت رسید.

همچنین براساس آخرین داده‌های به روزرسانی شده در سایت اویل پرایس که مربوط به پایان معاملات روز چهار شنبه ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳ است، قیمت سبد نفتی اوپک با ۷۶ صدم درصد کاهش در مقایسه با پایان معاملات روز سه شنبه ۲۴ ژانویه(۸۵ دلار و ۴۵ سنت) به رقم ۸۴ دلار و ۸۰ سنت رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.