استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه کال اسماعیل آباد ساماندهی شده و در حال حاضر کار عمرانی آن آغاز شده است، گفت: امروز هم رسما ساخت یک پارک در این منطقه آغاز شده است.

استاندار خراسان رضوی: اسماعیل آباد متحول شده است 

به گزارش قدس خراسان، صبح امروز استاندار خراسان رضوی، فرماندار مشهد، سرپرست شهرداری مشهد، جمعی از اعضا شورای شهر و مدیران کل استان از چند طرح عمرانی و زیرساختی مشهد بازدید و برای دیدار مردمی در یکی از مساجد اسماعیل آباد حاضر شدند.

در این بازدیدها از مدرسه درحال ساخت ۹ کلاسه حرعاملی بازدید شد که با گزارش پیشرفت کار این پروژه، دهه مبارک فجر بهره برداری از این مکان آموزشی آغاز خواهد شد. همچنین مراسم بهره‌برداری رسمی از پل شهید اشکذری و آغاز عملیات اجرایی احداث بوستان خطی اسماعیل آباد از دیگر برنامه های استاندار بود.


یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: کال اسماعیل اباد یکی از معضلات قدیمی و معروف مشهد بوده که هر مسئولی پس از حضور در مشهد از ما میخواست تا از این منطقه بازدید کرده‌ و برای آن کاری انجام دهند.


وی افزود: یکی از اولویت های کاری جدی ما از ابتدا ساماندهی همین نقطه بود که حالا پس از تلاش همه جانبه شهرداری و شورای شهر سابق و فعلی به وضعیتی رسیده که حالا نیازی نیست کسی سخنی بگوید و کافیست فقط با اهالی این منطقه گفتگو شود تا به شما بگویند چه کاری انجام شده است. یکی از معضلات جدی ما در منطقه معتادان متجاهر بودند که حالا اثری از آن ها تقریبا وجود ندارد و کاملا کنترل شده اند.


استاندار خراسان رضوی همچنین تاکید کرد: مسئولین همت دارند و ما شاهد هستیم که در سطح استان و مشهد مشغول فعالیت و انجام وظیفه هستند. فعالیت‌های مربوط به نیازمندی‌های این محدوده آغاز شده و ساماندهی کال اسماعیل آباد از موضوعات مهمی بود که حتی نگاه کردن به آن انسان را اذیت می‌کرد.


وی با بیان اینکه کال اسماعیل آباد ساماندهی شده و در حال حاضر کار عمرانی آن آغاز شده است، متذکر شد: امروز هم رسما ساخت یک پارک در این منطقه آغاز شده است.همه کارهایی که در این منطقه شده از سالها گذشته آغاز شده است. اگر این نعمت‌ها را فراموش کنیم نوعی ناشکری است. باید آنچه انجام شده است را هم یادآوری کنیم.


نظری افزود: این مسیر با سرعت و ‌دقت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد. در حاشیه شهر گرفتاری‌ها زیاد است اما باید تلاش کنیم و در مواجهه با مسائل منطقی مواجه شویم.


سرپرست شهرداری مشهد نیز در این مراسم بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده برای احداث این بوستان ۶ هکتاری ۱۸ماه زمان درنظرگرفته شده است که تلاش می‌کنیم زودتر از ۱۸ماه این بوستان را آماده بهره‌برداری کنیم.با توجه به تأکیدات در خصوص ساماندهی محدوده کال اسماعیل‌آباد، پل شهید اشکذری و مسیرهای دسترسی اجرا شده و اکنون به‌طور رسمی بهره‌برداری می‌ رسد.


جواد اصغری افزود: همزمان با آن نیز اکنون شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث بوستان خطی حاشیه کال اسماعیل‌آباد هستیم که برای این پروژه حدود ۶۲میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است.


فرماندار مشهد نیز گفت: پل اشکذری یکی از درخواست های مردمی بوده که با نظر مستقیم و خواست آنها اجرا شده و امروز به بهره برداری میرسد.


محسن داوری افزود: بهمن پارسال دستور ویژه استاندار جمع اوری و ساماندهی معتادان متجاهر و ایجاد تحول در این منطقه بود که امروز شما خواهید دید این تحول شکل گرفته است. دستور این‌ بود که تحولی در حاشیه شهر مشهد ایجاد شود. ما در این زمینه مشکلات را احصا کردیم تا بتوانیم شبکه مسائل شهرستان را پیدا کنیم.


وی ادامه داد: یکی از اقدامات خوبی که سال گذشته انجام شد مسئله معتادین متجاهر بود که این مسئله تقریبا حل شده است. با مراکز توزیع موادمخدر در این منطقه برخورد خواهد شد و این مراکز مورد قلع قرار خواهد گرفت.


در ادامه این بازدیدها دیدار مردمی منطقه اسماعیل آباد مشهد با مدیران کل دستگاه های اجرایی و استاندار خراسان رضوی برگزار شد.


انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.