۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
کد خبر: 845436

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۵۲۰ فقره از املاک آموزش و پرورش در مسیر مولد سازی و ارزش افزایی قرار گرفت.

۵۲۰ ملک آموزش و پرورش در مسیر مولدسازی

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا خان محمدی دبیر کارگروه مولدسازی املاک وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مولدسازی املاک و اموال غیرمنقول دولت یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم است که با حمایت وزیر آموزش و پرورش در حال پیگیری است، اظهار کرد: بی شک این اقدام به عنوان یکی از راه‌های مؤثر برای ارزشمند کردن اموال، ضرورتی انکارناپذیر است که با اجرای آن می‌توانیم به بخش مهمی از اهداف توسعه‌ای دولت برسیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هیأت عالی مولد سازی دارایی‌های دولت به ریاست معاون اول رئیس جمهور، گفت: در این جلسه مصوب شد تعداد ۵۲۰ فقره از املاک آموزش و پرورش در مسیر مولد سازی و ارزش افزایی قرار گیرد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، مولد سازی را فرصت مهمی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام مدرسه‌سازی معرفی و اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد دارایی‌های مدنظر پس از طی مراحل قانونی در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با اولویت پروژه‌های خیرساز استفاده شود تا خیرین مدرسه‌ساز که از ارکان اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرند.

خان محمدی بیان داشت: بی شک اگر راهبرد مؤثر مولدسازی در دولت مردمی که سیاست اصلی آن مردمی‌سازی است مورد توجه قرار نگیرد بعید به نظر می‌رسد که در آینده دوباره چنین فرصتی در اختیار ما قرار بگیرد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد: تمامی املاکی که در مسیر مولدسازی قرار می‌گیرد باید ثمراتش در همان استان دیده شود، اولویت ما در مولدسازی املاک، بهره‌مندی استان و شهرستانی است که دارایی خود را در چرخه مولدسازی قرار داده است.

وی از تلاش‌ها و دقت نظر مدیران کل آموزش و پرورش و مدیران‌کل نوسازی مدارس استان‌ها تقدیر کرد و اظهار داشت: در دولت سیزدهم سدهای مولدسازی و موانع گوناگون این عرصه یکی پس از دیگری برداشته شد؛ با این نگاه ان‌شاءالله به سرعت به اهداف کلان خود در حوزه مدرسه‌سازی خواهیم رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.